Kletstopic veulens 2025

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Channiechoco

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 07:22

SophievdV schreef:
[ Afbeelding ]

Van het weekend nog een foto gemaakt. De tijd gaat zo snel. Het afspenen doen we geleidelijk, vind dat echt het minst van het fokken.

Wat een knapperd <3 De tijd vliegt voorbij!

Channiechoco

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 07:24

SharonIndezz schreef:
Hahah hier wilde viv ook altijd vervelen met de kruiwagen, meer dan eens gebeurd dat er een volle kruiwagen om donderde

Ik werd afgelopen zaterdag op mijn verjaardag verrast met onderstaand cadeau, zo blij mee <3

[ Afbeelding ]

Verder gaat het gelukkig super goed weer, ze is gisteren voor de eerste keer daar naar de smid geweest, en die vond haar heel mooi en super braaf, dat zijn leuke complimenten <3

Hoe is het verder met alle veulentjes hier?

Nog gefeliciteerd je verjaardag. Wat een prachtig cadeau!!

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 07:25

Wat een knappe veulens!
Ook hier moet ik binnenkort gaan spenen ze is 6 maand!

In de stal word het nu ook wel wat krapper dus het is straks goed.. maar heb nu geen maatje voor haar wel lieve stiefmoeders hoor of moekes :')

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:33

Hoi hoi!
Wij waren goed op weg met spenen maar helaas heeft Dice een ongelukje gehad. Hij heeft met zijn been in de draad gehangen (wat best knap is want het is keurig geregeld op deze stal) en heeft een wond aan zijn been. Nu staat hij samen met mama op stal. Hij vindt zichzelf heeeeeel zielig…

De wond in spoiler:
Spoiler:
Afbeelding

En hier stond hij bij te komen van de sedatie.
Afbeelding