Nakomelingen One Million

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

kiko

Re: Nakomelingen One Million

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-25 07:35

Gefeliciteerd! Ik had toentertijd ook gelijk raak. Dus hopelijk is zijn DV ook goed maar snap dat veel mensen dat niet willen. Maar als je een veulen van hem wilt zul je wel moeten..

juul23

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-25 17:13

kiko schreef:
Welkom en leuk dat je je hier heb aangemeld. Ik heb zelf een jaarling van One Million en wilde op zijn vroegst volgend jaar weer dekken. Hij geeft prachtige veulens en super lief en nieuwsgierig. Ik mis echt mijn kleine ventje die op schoot lag. Inmiddels is meneer al 1,55 maar nog steeds heel lief.

Dankjewel! Ik denk dat ik daar foto’s van heb gezien op FB ook, kan dat kloppen?

juul23

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-25 17:14

liberia schreef:
Op de site van Van Uytert staat inderdaad dat hij verkocht is. Nu alleen dv. Enorm jammer. Onze merrie was niet drachtig van de eerste keer. Wat gaan we nu kiezen?

Had je een tweede keuze?

kiko

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-25 17:42

juul23 schreef:
kiko schreef:
Welkom en leuk dat je je hier heb aangemeld. Ik heb zelf een jaarling van One Million en wilde op zijn vroegst volgend jaar weer dekken. Hij geeft prachtige veulens en super lief en nieuwsgierig. Ik mis echt mijn kleine ventje die op schoot lag. Inmiddels is meneer al 1,55 maar nog steeds heel lief.

Dankjewel! Ik denk dat ik daar foto’s van heb gezien op FB ook, kan dat kloppen?

Klopt.. ik heb de One Million Offspring pagina aangemaakt. Daar staan wat foto’s en filmpjes van undercover at Texel (cover)

juul23

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-25 21:08

Dat dacht ik al, helemaal leuk!

kiko

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-25 22:38

Jaaa ik vond dat er wel een pagina moest komen. Cover was denk ik 1 van zijn eerste veulens.
Het is een heerlijke ventje en zo kunnen mensen meegenieten van hem!

Eboeren

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-25 12:43

hoi hoi! ik wil naar een one million x Furstenball veulen gaan kijken. Kan iemand toevallig iets over deze combi vertellen? waar moet ik op letten?

kiko

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-25 16:08

One million is denk ik toch echt wel een stempelhengst als ik naar mijn jaarling kijk. Hij heeft het model van zijn vader gekregen. En is al 1,58 terwijl zijn moeder 1,62 is.
De meeste veulens van hem zijn erg lief, aanhankelijk en nieuwsgierig. Die van mij was/is ondernemend en leert snel.
Over Furstenball weet ik niet veel maar schijnt ook goede karakters door te geven dus op papier zou dit een hele mooie combi moeten zijn.
Veel plezier met kijken!

carika

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-25 19:41

Eboeren schreef:
hoi hoi! ik wil naar een one million x Furstenball veulen gaan kijken. Kan iemand toevallig iets over deze combi vertellen? waar moet ik op letten?

Goed naar de merrie kijken, ik ga ervan uit dat het geen draagmoeder is?

Fürstenball kan nog wel eens week gekookt vererven en bij One Million zou ik extra op de spronggewrichten letten. Heb zelf nog geen veulen gezien met afwijkingen van hem maar ik zou er toch op letten gezien zijn eigen bouw.

Laat je ons weten wat je ervan vindt?

Eboeren

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 19:10

carika schreef:
Eboeren schreef:

Goed naar de merrie kijken, ik ga ervan uit dat het geen draagmoeder is?

Fürstenball kan nog wel eens week gekookt vererven en bij One Million zou ik extra op de spronggewrichten letten. Heb zelf nog geen veulen gezien met afwijkingen van hem maar ik zou er toch op letten gezien zijn eigen bouw.

Laat je ons weten wat je ervan vindt?

Yes! Hij was inderdaad erg aanhankelijk en nieuwsgierig, moeder was ook super lief. Stond goed op zijn benen. Wel wat horizontaal in zijn bouw. Moeders was erg braaf zo te zien maar liep niet spectaculair. Het veulen zelf liep ook best simpel. Staat wel 24/7 buiten dus weet niet hoeveel impact dat heeft op het lopen? Toen hij zich even “druk” maakte leek er wel iets meer in te zitten. In hoeverre kan je dat nu beoordelen? Aangezien hij ook altijd buiten staat? Of zie je wel gelijk als er meer in zit?