Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kiko schreef:Welkom en leuk dat je je hier heb aangemeld. Ik heb zelf een jaarling van One Million en wilde op zijn vroegst volgend jaar weer dekken. Hij geeft prachtige veulens en super lief en nieuwsgierig. Ik mis echt mijn kleine ventje die op schoot lag. Inmiddels is meneer al 1,55 maar nog steeds heel lief.
juul23 schreef:kiko schreef:Welkom en leuk dat je je hier heb aangemeld. Ik heb zelf een jaarling van One Million en wilde op zijn vroegst volgend jaar weer dekken. Hij geeft prachtige veulens en super lief en nieuwsgierig. Ik mis echt mijn kleine ventje die op schoot lag. Inmiddels is meneer al 1,55 maar nog steeds heel lief.
Dankjewel! Ik denk dat ik daar foto’s van heb gezien op FB ook, kan dat kloppen?
Eboeren schreef:hoi hoi! ik wil naar een one million x Furstenball veulen gaan kijken. Kan iemand toevallig iets over deze combi vertellen? waar moet ik op letten?
carika schreef:Eboeren schreef:hoi hoi! ik wil naar een one million x Furstenball veulen gaan kijken. Kan iemand toevallig iets over deze combi vertellen? waar moet ik op letten?
Goed naar de merrie kijken, ik ga ervan uit dat het geen draagmoeder is?
Fürstenball kan nog wel eens week gekookt vererven en bij One Million zou ik extra op de spronggewrichten letten. Heb zelf nog geen veulen gezien met afwijkingen van hem maar ik zou er toch op letten gezien zijn eigen bouw.
Laat je ons weten wat je ervan vindt?