Nou ja zeg, kom je als veulen ter wereld en het eerste wat je hoort is jouw mens die aan het vloeken is

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Koper schreef:TS had onlangs al aangegeven dat Carlijn dit jaar gedekt wordt met Milo.
Nou ja zeg, kom je als veulen ter wereld en het eerste wat je hoort is jouw mens die aan het vloeken is![]()
maj0 schreef:Wil je haar nog een keer dekken dan? Omdat je het je het over gezond en zonder complicaties had? Weet niet omdat ze natuurlijk wat ouder wordt.
AnsoDM schreef:Door welke hengst laat je haar dit jaar dekken? Vind het wel gek dat alles van mijn gokje correct is haha.
Annash schreef:maj0 schreef:Wil je haar nog een keer dekken dan? Omdat je het je het over gezond en zonder complicaties had? Weet niet omdat ze natuurlijk wat ouder wordt.
Ja, ze wordt inderdaad weer gedekt. Ik heb haar ook als fokmerrie gekocht. En gezond en zonder complicaties was geen verwijzing naar haar leeftijd, maar meer dat het toch precies is wat je wil. Gezond veulen, geen complicaties bij de geboorte of bij de merrie, dan ben ik tevreden. Los van kleur/geslacht etc. Tuurlijk heb je een hoop wensen op het moment dat je zou mogen kiezen, maar uiteindelijk is er maar 1 echte wens van mijn kant en dat is een gezond veulentje (en merrie). Hopelijk is dit zo duidelijker.