Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jan_VT"]
[quote="Pipo"][quote="Jan_VT schreef:Ik word hier bedwelmd door de geur van brandend papier in de woonkamer
![]()
![]()
Dorée schreef:Jurga en DeesdeBest: Topreacties!
Ik heb de hele dag dit topic gevolgd en alles aandachtig meegelezen, wilde ook graag zoiets als wat jullie schreven antwoorden, maar had niet echt de moed of het geduld om dat goed te verwoorden.
Ben blij dat deze discussie er nu eindelijk is, zodat het voor mij (een leek op FA gebied) ook weer leuk en interessant en leerzaam wordt om hier iets te lezen en/of te vragen!
En ik wil er nog even aan toevoegen dat alle laatste reacties van iedereen getuigen van volwassen gedragGa zo door!
[Edit] BBQ?? Waar? Gezellig[/Edit]
Pipo schreef:Die BBQ stond in de planning. Maar kan pas over een aantal weken, want nu woon ik er nog niet! Maar dan ben jij ook van harte welkom! Eigenlijk iedereen die zin heeft om te komen!!!!!!!!
Pipo"]
[quote="Desiree schreef:
Nee, ik denk niet dat dit goed gaat komen.
Pipo"]
[quote="Desiree schreef:
Nee, ik denk niet dat dit goed gaat komen.
Desiree schreef:
Ik ook, maar ik signaleer toch een aantal dingen. Veel mensen hier zijn inderdaad positief ingesteld. MAar ik zie gewoon een paar mensen die hun eigen fouten niet onder ogen willen zien en waarschijnlijk dus in de herhaling gaan vallen.
Jurga schreef:Als je eenmaal iets hebt tegen een bepaald persoon en er zijn wat nare dingen over je gezegd, dan is het moeilijk loslaten, ik spreek helaas uit ervaring.
greetje schreef:Het enige wat hij verwoord is dat wij geen gezonde sportpaardenfokkerij meer hebben. En dat klopt, 25% van onze paardenstapel heeft OCD. En waar komt dat van? Ja ze lopen allemaal op het voorbeen. De klap moet daar opgevangen worden.
Pipo"]
Dat weet ik ook niet Desiree, ik hoop dat de mensen waar je over spreekt er zelf op reageren.
[/quote]
Ach, dat hoeft nog niet eens. Als ze maar beseffen dat ik het over hen heb, en ze niet in dezelfde fout vervallen.
[quote="Anya schreef:Maar desiree... dat geldt vice versa. Dat gevoel dus![]()
..
Desiree"]
[quote="Anya schreef:Maar desiree... dat geldt vice versa. Dat gevoel dus![]()
..
Himyar schreef:
Er zijn meerdere wegen die naar Rome (kunnen) leiden en dat is mijn mening. En paarden zaken zijn nooit zwart/wit. Een ding hebben we allemaal gemeen: de interesse in en liefde voor het paard! In ieder geval heb ik de discussie altijd interessant, veelal leerzaam en leuk gevonden. Zet je toch allemaal aan het denken en dat is altijd goed.