Dank je wel. Ja ze is echt een foto model.
Gisteren heeft ze ook weer model mogen staan voor 7! fotograven. Een van mijn bevriende fotograven (E) had gevraag of ik met Mira en Nova wilde model staan aan zee voor haar meeloop. Tuurlijk zeg ik geen nee. Eigenlijk was eerst het plan dat mijn bevriende fotograaf (S) die nu tijdelijk in ABU Dhabi woont Nova aan zee wilde trekken als ze terug naar belgië kwam. Dus zo geregeld dat E en S samen Nova op de foto konden zetten samen en toen kwam E af met de vraag voor een Meeloop. Maar S had me toen gestuurd dat ze er toch niet ging zijn door problemen. Dit was natuurlijk een hele dikke leugen en toen ik haar zat was het omhelzen en huilen
. Ze heeft me wat aangedaan. haha. Nova was wel super flink aan zee. We zijn wel iets langer bezig geweest dan gepland maar Nova bleef maar rond crossen.
Nova is vandaag mee geweest naar de keuring. Ik verwachte er niet veel te veel van. Voor mij was dit ook de aller eerste keer dus het was wat zien wat er ging gebeuren. Helaas was de planning door de shoot aan zee heel ongelukkig want aangezien wij pas om 22u thuis waren van zee en we moesten al weer tegen 8u45 toch wel op de keuring zijn. Was ze wel wat moe. Ochja wij deden mee voor de ervaring. Uiteindelijk is ze nog 9de geworden met 61.5 punten. Vind ik niet slecht. Maar als je de andere veulens zag lopen was Nova echt wel beetje het 'buitenbeentje'. Maar ik ben helemaal tevreden.