Een pintaloosa in de maak??

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Linnie050

Re: Een pintaloosa in de maak??

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-24 21:26

Wat een mooie foto's
Echt een knapperd!

kiko

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-24 23:05

Prachtige foto’s en wat een knapperd! Ooit wil ik ook nog een keer een bonte.

AnsoDM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-24 18:26

Dank je wel. Ja ze is echt een foto model.

Gisteren heeft ze ook weer model mogen staan voor 7! fotograven. Een van mijn bevriende fotograven (E) had gevraag of ik met Mira en Nova wilde model staan aan zee voor haar meeloop. Tuurlijk zeg ik geen nee. Eigenlijk was eerst het plan dat mijn bevriende fotograaf (S) die nu tijdelijk in ABU Dhabi woont Nova aan zee wilde trekken als ze terug naar belgië kwam. Dus zo geregeld dat E en S samen Nova op de foto konden zetten samen en toen kwam E af met de vraag voor een Meeloop. Maar S had me toen gestuurd dat ze er toch niet ging zijn door problemen. Dit was natuurlijk een hele dikke leugen en toen ik haar zat was het omhelzen en huilen := . Ze heeft me wat aangedaan. haha. Nova was wel super flink aan zee. We zijn wel iets langer bezig geweest dan gepland maar Nova bleef maar rond crossen.

Nova is vandaag mee geweest naar de keuring. Ik verwachte er niet veel te veel van. Voor mij was dit ook de aller eerste keer dus het was wat zien wat er ging gebeuren. Helaas was de planning door de shoot aan zee heel ongelukkig want aangezien wij pas om 22u thuis waren van zee en we moesten al weer tegen 8u45 toch wel op de keuring zijn. Was ze wel wat moe. Ochja wij deden mee voor de ervaring. Uiteindelijk is ze nog 9de geworden met 61.5 punten. Vind ik niet slecht. Maar als je de andere veulens zag lopen was Nova echt wel beetje het 'buitenbeentje'. Maar ik ben helemaal tevreden.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

AnsoDM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-24 21:01

Al een aantal foto's van de zee! <3

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-24 14:35

Wauw, wat gaaf!

AnsoDM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-24 14:59

Ook nog deze gekregen heel blij me
Nova is ondertussen ook geschoren geweest. Ze had het zo warm met haar veulenvacht dat ze nog had. Meeste is af maar niet alles, aangezien het met een klein scheermachine was die ik eigenlijk gebruik voor het hoofd. De groten kon ik niet meenemen aangezien met het mooie weer liever met de fiets naar stal ging.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

La_Lune

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-24 19:13

Wat een mooie foto’s! Niet dat dat anders kon met zulke prachtige paarden, maar toch <3

AnsoDM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-24 20:41

Even nog eens een update van knappe Noof.
Alweer 4,5 maand oud!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ponytante

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-24 22:26

Foto van sliding stop (of zoiets) is heel grappig! :D

Knap veulen. :)

AnsoDM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-24 17:46

Nova staat sinds een weekje op haar eigen benen en ze doet het heel goed. Ik krijg om dit moment bijna dagelijks een update. Maar sinds vandaag nog niets gehoord. Teken dat alles goed gaat. Ik heb nog geen foto's gehad van dat ze buiten zaten maar weet zeker dat ze lekker veel buiten spelen. Ook hun stal is 25m lang dus dat is lekker groot om met hun 3tjes samen. Ik ga in oktober eens op bezoek gaan en zien hoe ze het stelt. Ondertussen kunnen jullie genieten van deze foto's.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Rivendell

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-24 05:15

Lekkere kleuterklas:)
Ik vind alleen de halsters niet zo veilig op stal

AnsoDM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-24 12:37

Lange tijd geen update gehad maar Nova doet het eigenlijk helemaal geweldig op de opfok
Ze staan sinds kort met 5 veulentjes samen en Nova zou geen dochter van haar moeder zijn als ze de baas is. Ze neemt echt het voortouw. Ook dus al op bezoek geweest en de eerste 5 min was echt van euhm ik ken jou niet hoor. Maar al snel kwam ze om kriebels vragen. Eind november weer eens op bezoek gaan. Zeer benieuwd hoe ze ga gegroeid zijn weer.

@rivendell: Ja die halster gaan er wel af, maar wanneer geen idee. Ik vind dat persoonlijk ook wel iets minder maar voor de rest staat ze daar super goed :D .

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

AnsoDM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-24 10:21

Nog eens een Nova update :)
Ze doet het zo goed op haar opfokplaatsje, ze stonden eerst met 5 maar eentje weg nu. Deze stond altijd maar alleen en was echt beetje het buitenbeentje. Ook heel veel ziek dus de eigenaars hebben deze terug naar huis gehaald. Nova is ook al zoveel gegroeid, ze meet nu ong 1.37.

Mira en Miracle zijn echt wel dikke vriendjes geworden. Ze wachten altijd aan de draad tot de ander er is. en staan ook altijd samen. Heel leuk. Kan ook haast niet wachten als Nova er weer bij komt. Maar daar moeten we nog mee wachten dus.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding