Poëtin en Troy...

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 15:14

Dús kunnen ze wel wat originelers verzinnen. Iets wat bij de merrie past vanwege gegronde redenen, een toegevoegde waarde, en niet omdat de hengst altijd wel past. Dit kan elke vermeerderaar wel bedenken, daar verdien je mijns inziens geen Nobelprijs mee. Voor die eer verwacht ik dat mensen een nieuwe "uitvinding" doen... Haha!:D iets wat iets toevoegd, originaliteit en vindingrijkheid tonen zeg maar. De zelfde redenen waarom ik niet vind dat Bush en Blair in aanmerking komen voor een Nobelprijs... Lips are sealed ow, sorry, off-topic....

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 15:17

Das ook niet origineel.
Wat heeft iedereen toch tegen die mensen............. Verward

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 15:26

Ik schreef al; off-topic... Haha!:D Meer iets voor een ander topic in een ander forum, dan wil ik best uitleggen wat ik tegen die twee politici heb. Vooralsnog gaat het over PoËtin, en niet over een veronderstelde naamgenoot en zijn mede-politici. *LOL*

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 16:39

Nou ik ben al blij dat er meerdere combinaties geprobeerd zullen worden. En het feit blijft dat een merrie als Poetin zelden haar eigen kwaliteit dupliceert, dus is zoeken naar de meest passende een goede actie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 17:12

sarabande schreef:
En het feit blijft dat een merrie als Poetin zelden haar eigen kwaliteit dupliceert,actie.

Als dat zo zou zijn, waarom hechten we dan nog waarde aan merries die gepresteerd hebben in de sport, aan predikaten enz. enz. Dan is het hele circus van keuringen, wedstrijden enz. toch niet meer nodig? Dan is het toch niet interessant dat paarden uit een goede moeder komen? Goede merries dupliceren hun kwaliteit toch vaak niet............volgens jou dan!

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 17:16

Ik heb het niet over een goede merrie ik heb het over een uitzonderlijke merrie.
Zie het verhaal bij Palatina.
Het blijft moelijk om een bericht van mij neutraal te lezen nietwaar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 17:16

Hoe vaak is het in de geschiedenis nu echt gebeurd dat een fenomenaal paard een nog fenomenaler veulen gaf?? De lat ligt heel erg hoog bij Poëtin, vooral als je er van uit gaat dat de veulens nóg beter moeten worden als de veulens. Evenaren lijkt me al heel wat.

chantal1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 17:44

Citaat:
Kasselmann en Schockemöhle

Ik ben wel eens benieuwd naar de keuzes van deze mensen.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 17:45

Lijkt me niet zo moeilijk daar staat Poetin en daar trainde ze, tenminste dat staat ook in het bovenstaande bericht toch.

chantal1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 17:54

O, weet jij dan al welke hengst ze voor haar in gedachten hebben want dan heb ik toch echt iets over het hoofd gezien.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 18:02

chantal1 schreef:
O, weet jij dan al welke hengst ze voor haar in gedachten hebben want dan heb ik toch echt iets over het hoofd gezien.

Helaas ben ik nog niet beedigd als toekomstvoorspeller. Er staat "dat doen we in overleg met"
Als ze het zelf nog niet weten en nog in overleg moeten, hoe zou iemand anders dat dan moeten weten??????

Abercrombie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 18:03

Misschien heb ik het niet allemaal gevolgd maar wie kan mij uitleggen wat er zo fenomenaal is aan de merrie Poëtin?

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 18:05

Poëtin is een merrie met onwaarschijnlijk veel kwaliteiten èn charisma.

chantal1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 18:06

sarabande schreef:
Helaas ben ik nog niet beedigd als toekomstvoorspeller. Er staat "dat doen we in overleg met"
Als ze het zelf nog niet weten en nog in overleg moeten, hoe zou iemand anders dat dan moeten weten??????

Kijk en nu zijn we er, bij mijn vorige opmerking bedoelde ik dus dat ik wel eens heel graag wil weten wat deze mensen als partner voor Poëtin in gedacht hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 18:07

Sjuimpje schreef:
Poëtin is een merrie met onwaarschijnlijk veel kwaliteiten èn charisma.

En wereldkampioen in Verden geworden.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 18:08

Nee we zijn er niet je draait.
Je vroeg naar de Duitse heren. De Nederlandse partners staan al in het bericht Jazz en Troy

Abercrombie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 18:08

Onwaarschijnlijk veel kwaliteiten en charisma.. Ben benieuwd naar wat foto's Knipoog

chantal1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 18:10

sarabande schreef:
Nee we zijn er niet je draait.
Je vroeg naar de Duitse heren. De Nederlandse partners staan al in het bericht Jazz en Troy

Je draait????? Verward Verward Verward
Je moet geen woorden in iemand zijn/haar mond gaan leggen.
Ik kan ook zeggen: jij wilt iemand uit de tent lokken.
Maar is dat op waarheid berust?

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 18:11

CielitoLindo schreef:
Onwaarschijnlijk veel kwaliteiten en charisma.. Ben benieuwd naar wat foto's Knipoog

De foto's zijn leuk en mooi, maar ik denk dat je voor hèt gevoel de merrie in het echt moet gaan zien.
Hoogstwaarschijnlijk krijg je het dan warm en koud tegelijk, een rare draaiende maag, je hebt het gevoel dat je niet stil kan zitten en toch zit je stokstijf overeind.
Denk dat je het zo kan omschrijven.
(van horen en zeggen dan Haha!)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 18:13

Sjuimpje schreef:
De foto's zijn leuk en mooi, maar ik denk dat je voor hèt gevoel de merrie in het echt moet gaan zien.
Hoogstwaarschijnlijk krijg je het dan warm en koud tegelijk, een rare draaiende maag, je hebt het gevoel dat je niet stil kan zitten en toch zit je stokstijf overeind.
Denk dat je het zo kan omschrijven.
(van horen en zeggen dan Haha!)

En nog een paar minuten later ben je ineens 2,5 miljoen euris lichter Haha!

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 18:15

chantal1 schreef:
.
Ik kan ook zeggen: jij wilt iemand uit de tent lokken.

welke tent???

chantal1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 18:15

Circustent, nou goed?
On topic gaarne!

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 18:18

O ja we hebben niet allemaal dezelfde maat tent voor ogen, maar nu is het me duidelijk . Dank je voor de uitleg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 18:18

chantal1 schreef:
Circustent, nou goed?
On topic gaarne!

Niet op reageren joh, gewoon laten gaan. Niet serieus nemen!

Wijsheid komt nou eenmaal niet met de jaren bij sommige mensen.

Adriana

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 18:21

Ik ben zeer benieuwd naar de veulens en ik denk dat je aan Schockemöhle geen slechte adviseur hebt.
Die wil toch ook dat er dat er toppers uit komen rollen, met het oog op een veiling of iets dergelijks.
Troy zou misschien geschikt zijn als er meer sportgegegevens van zouden zijn.
Het zou wel zonde zijn om een onbewezen hengst bij een in principe nog onbewezen merrie te doen.
Je weet van de merrie niet hoe ze het in de fokkerij gaat doen maar dat weet je ook niet van Troy.