Ben superblij net mijn merrie toch weer drachtig gescand van in style. Nog wel even wat haken en ogen, beetje vloeien en wellicht een 2 -ling. Vrijdag weer scannen.
Hij is echt leuk! Zo jammer dat ik zelf geen goede camera heb om zulke foto's te kunnen maken.. Echt onmogelijk met je telefoon... En daarnaast houdt Nexxie meer van crossen, dus ik hoop dat ze op de keuring voor de verandering eens onder de indruk is en netjes met mama mee loopt
Ja ik hoop ook echt dat ze dat op de keuring gaat laten zien Nadeel is wel dat ik van plan was om haar zelf voor te brengen, maar dat rennen met de merrie, mijn god dat is een vak apart! Pffff
Volgens de jury heeft ze een mooie uitstraling, heeft een mooie gedragen draf maar is ten opzichte van leeftijdsgenootjes net wat kleiner. Maar ik ben super trots op wat mijn merries, dat ze met die verschrikkelijke hitte nog zo enorm braaf waren! En ze zijn echt mijn trots
fokfanaat
Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-18 13:18
Ze is knap kimsel! Ze leek bij de geboorte al wat kleiner, maar voor hetzelfde geld groeien ze langer door. Top karakter kan ik beamen, mijne is ook zo leuk.
Niet meer mensen die een in-style verwachten volgend jaar?
De mijne was drachtig, maar het is niet blijven zitten helaas.
Kimsel94
Geplaatst: 23-08-18 18:05
Wat zonde dexter!
Hier nog wat nexxie spam
En deze zijn al wel wat ouder maar ik vind haar toch echt al groot worden! Van de week met meetlint gemeten, niet heel precies maar helaas geen meetstok, en met 4 maanden was ze nu ongeveer 1.28! Vind ik toch al wel groot worden hoor