Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
marije1502 schreef:wat worden ze gaaf! mijn dame is nu 2 jaar, ze kan echt enorm eigenwijs zijn, en is echt nergens bang voor! maak mij wel wat zorgen om haar hoogte, ze is nu 156m. nog niet echt groot, wel mooi sierlijk!
Oakland1990 schreef:marije1502 schreef:wat worden ze gaaf! mijn dame is nu 2 jaar, ze kan echt enorm eigenwijs zijn, en is echt nergens bang voor! maak mij wel wat zorgen om haar hoogte, ze is nu 156m. nog niet echt groot, wel mooi sierlijk!
Zelfde verloop als mijne. Is nu 4,5 en 1,66m en nog niet klaar. Heb je een idee hoe groot de moeder ze geeft?
Oakland1990 schreef:Ze hebben wel temperament die Firestones. Ik lag afgelopen week ook 2x in het zand. Niet dat ze stout of gemeen is maar ze is gewoon heel snel (en ik duidelijk niet) en dan dat rotweer... ze hoeft niet eens lelijk te doen, ze is lenig en vlug, later ben ik daar blij meehoort bij die jonge beesten. Ik heb een Helite gekocht. Gevoel van veiligheid doet mij beter zitten en rijden.
martinev schreef:Hahaha heeeeel herkenbaar! Die van ons is ook megavlug, kan binnen een fractie van een seconde 180 graden omdraaien. Gelukkig doet ze het nu nog maar heel zelden en ben ik er wel redelijk op bedacht. Verder is het wel echt een enorm harde werker en leert ze megasnel. Ze knalt alle klassen in de dressuur door en loopt altijd 65% of meer. Moet echt bewust rustig aan doen, begin volgend jaar gaan we naar het M.
[ [url=m/4RsiPG.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Qd7dKL.jpg]Afbeelding[/url] ]