vind het jammer dat schouder niet iets schuiner is.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Boedha_1981 schreef:Anoeska27 schreef:Iets vriendelijker en opbouwender mag wel qua commentaar. Eigenaren kunnen meelezen en niemand vind het leuk als zijn paard afgezeken wordt...
Ik kan je antwoord best snappen, maar kommop, dit is toch geen keurings kwaliteit?
Anoeska27 schreef:Maar wie weet wat de eigenaren verteld is? Als jij je paard weg brengt om klaar te maken en er word je verteld dat hij goede kansen maakt. Zelfs als je twijfelt, dan denk je dat een prof dat toch wel beter zal weten dan jij. En dan stop je er maandenlang erg veel trainingsgeld in en word je paard zo compleet afgebrand. Of dat terecht is of niet laat ik in het midden, maar het feit is wel dat er behoorlijk wat mensen in dit wereldje zijn die graag centjes verdienen over de rug van een ander. En nee, ik ken dit paard en de eigenaar niet.
anneM_Ajax schreef:s0173957 schreef:
Habanna niks dan?
Op papier zeker, en vind hem ook leuk genoeg. Alleen heb ik een Argentinus x Zeus en is ze om te zien een echte Zeus. Denk dat Habanna haar niet gaat verluxen/veredelen, vond hem wat zwaar/grof om te zien. Maar dat is van film en foto.