Deze Gelderse Vitens geeft geweldige dresuurpaarden en is via vers sperma beschikbaar in heel Nederland. Voor meer informatie zie www.hengstenhouderijreilink.nl
Jowize, mijn hengstenkeuze is al gemaakt, en Vitens heb ik ook overwogen. Ik neem aan dat jij Vitens en Sirius exploiteert? Veel succes, ik hoop dat ze een aantal mooie merries krijgen!
Olympia96
Geplaatst: 13-04-15 22:21
GJ9 schreef:
Ik neem aan dat jij Vitens en Sirius exploiteert? Veel succes, ik hoop dat ze een aantal mooie merries krijgen!
Die indruk kreeg ik ook al haha. Alleen met zo'n foto zou ik de promotie niet starten. Ondanks dat ik Vitens een super toffe hengst vind!
Espie
Geplaatst: 14-04-15 08:01
fijn dat je er uit bent succes ik hoop voor je op prachtig veulen volgend jaar!!
GJ9
Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-15 11:06
Gisteren mooi drachtig gescand! Er lag een klodder in de stal dus ik dacht dat ze aan het vuilen was, des te groter de verrassing dat ze toch draagt! Nu hopen dat het netjes blijft zitten en dan op naar eind maart 2016!!
Linky, ja dat vind ik ook. Met een veulen aan de voet is ze op haar liefst/mooist/best! Ik hoop dat ze hier nog een paar hele mooie veulens mag krijgen!
GJ9
Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-15 10:51
Joepie! Vandaag weer gescand op 35 dagen en er zit een mooie vrucht met een kloppend hartje! Nu durf ik met een gerust hart af te tellen naar eind maart 2016.