Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
HaffiePower schreef:Fijn dat je toch nog lekker van een ontspannen bosritje kunt genieten. Klinkt als kissing spines wat Vief heeft. Niet leuk, maar bij ons op stal staat een paard van 21 die nog steeds vrolijk rondloopt ondanks zijn kissing spines, dus hopelijk kan je nog lang van haar genieten Rose.
Ik sluit me aan bij Rose: wat een leuke en mooie haf is Arno. Altijd leuk zo'n meet en greet. Ik heb met Spike ook een keer een strandrit gemaakt met zijn moeder erbij, toen ze nog leefde en er een boel foto's van gemaakt natuurlijk. Echt leuk
Hafje81 schreef:Welkom QueenMB! als je je alpenquarter gevonden hebt, moet je zeker fotos plaatsen. Ze staan namelijk prachtig met een westernoutfit![]()
Amanda, dat komt dichtbij. Ben erg benieuwd naar de resultaten. Zeker laten weten hoe het verlopen is!
Ondertussen zit ik met Arno in "fase 3" van zijn training. Het verfijnen van de hulpen en gerichter trainen van oefeningen. Alle knopjes zitten er met andere woorden op, maar moeten nog wat gefinetuned worden.
Ook heb ik mijn trens-bitje ingewisseld voor een short-babyshanks en wat een verschil in rijden. Geen gevechten meer tegen dat bit, er wordt niet meer "gehangen" en wat een lichtgewichtje heb ik nu in mijn handen.
We gaan nog steeds vooruit en iedere les opnieuw blijft deze simpele halfinger mij verbazen over zijn kunnen.
zo vormen rollbacks allang geen uitdaging meer voor hem. Zooo leuk om te doen!
De tijd dat ik met hem begon, is niet meer te vergelijken en samen blijven we bijleren
Amanda schreef:Wat goed Annienke!
Hafje81: houd goed in je achterhoofd dat vooruitgang ook gaat met stappen achteruit. Soms moet je er weer even 3 achteruit om er weer 5 vooruit te kunnen. Daar is niks mis mee.
Amanda schreef:Zaterdag mogen wij showen.
In hand trail, trail (pittige pattern), horsemanship en ranch riding.
Nog geen reining, ik twijfel nog steeds over plates. Voorlopig kunnen we ons dingen ook wel in andere onderdelen kwijt. Ik ben heel benieuwd hoe het gaat
Amanda schreef:[WN-ITP] Ons WRAN debuut
Een 3e plaatsing bij de iht en de rest niet geplaatst. Te onrustig in ons hoofd. Maar wel een hoop geleerd