Veranderingen AVS

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

sphinxje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 15:13

Dus toch Dick die stopt?

marengo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 17:00

Kweenie, doe ook maar een gok, nog geen antwoordt gehad Verward Cool

epoka

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 17:36

Boos! JONGENS niet zo NIEUWSGIERIG!!!!!
Misschien wel een acute vorm van het AVShoorjenooitmeerietsvanvirus!!!!!

sphinxje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 17:45

Vreemd, wist niet dat deze ziekte in acuute vorm bestond, stond eerder bekend als een langzaam insluipend virus, behandeling onmogelijk, voornamelijk vatbaar bij AVS bestuursleden

Diamonds

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-03 20:35

Jaja ik ben degene die uit de fokkerijcommissie stapt.
Om persoonlijke redenen en ik kan me ook niet in een aantal zaken binnen het AVS in relatie tot deze functie vinden.
Wat betreft de discussieavond : deze gaat gewoon door.
Want deze wordt, zoals jullie weten, georganiseerd door de afdeling Noord en daar blijf ik gewoon lid van.
Dit is namelijk een heel leuk team mensen die wel de moeite nemen elkaar serieus te nemen en naar elkaar te luisteren.

Dick

epoka

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 22:45

Dick,ik denk dat je een goede keus hebt gemaakt door je eigen weg te volgen en geen dingen te doen die ten koste gaan van je principes!

Voor de rest is het net het verhaal van de zeven kikkertjes, steeds denk je dat je ze bij elkaar hebt en steeds springt er weer ééntje uit het mandje.
En toen...............waren er nog twee.

Sabiy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 23:24

He Dick, ik dacht dat je zo'n lekker team bij elkaar gesprokkeld had, dat jullie vol zaten met goede ideeen, en dat je je zo lekker op je plek voelde in de fokkerijcommissie ? Heb blijkbaar weer wat gemist, hahahaha.
Dat was een korte "carriere".....

epoka

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 23:38

En Dick,ik zit over principes na te denken. Het is natuurlijk wel zo dat je ook in de commissie Noord,hoe gezellig die ook is,je wel ten dienste stelt van het bestuur, dat zo weinig respect toont voor haar leden,cq medewerkers.
Maar goed, ook je eigen keus hoor! Niet iedereen is zo zwart/wit als ik.

Diamonds

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-03 09:05

He josje, ik heb geen team bij elkaar gesprokkeld? Ben gevraagd door de fokkerijcom. en ook door team noord .
Beide teams proberen er wat van te maken en voor de leden iets te doen. En dat lukt in team noord SUPER. De fokkerijcom. is toch even iets anders. Je heb daar meer met bestuur te maken.
Het org. van de keuring noord gaat gezamenlijk,in goed over leg en met veel plezier. OK dan!

SjaanBanaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 11:10

Dick,
Jammer dat je eruit stapt: ik bedoel, nu hádden we eindelijk iemand als aanspreekpunt Haha! ...maar wel begrijpelijk dat je de beslissing genomen hebt denk ik. Ach gut
En nu je tijd over hebt, kom je toch ook gezellig de 21ste?? *LOL*
Mijn 2A4tje-penny-meisjes plan, geldt overigens ook voor jou. Schijnheilig

Heb je het bestuur al ingelicht? Sterkte daarmee hoor!! Clown

marengo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 12:19

Het bestuur ingelicht ??????????????????? Verward
Vast..........nemen ze het weer mee Haha!

sphinxje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 12:29

De vraag is altijd: Waarheen?????

SjaanBanaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 12:29

Haha! Haha!
Tja, het zal voor het bestuur toch echt als een enorme grote schok komen!
Die koffer is dan ineens véél te klein. Kunnen ze nieteens meer verplaatsen door het gewicht; die blijft gewoon staan waar ie staat (euhh..waar staat dat ding nu eigenlijk Verward )

Nee, Dick, serieus: écht sterkte gewenst, want ik geloof nóóit dat je nog enig bedankje of whatsoever van het bestuur zal ontvangen voor de gedane moeite annex het lef om deel uit te maken van de fokkerij cie.
Cool

Wel humor om op de eerstvolgende ALV allemaal een (lege) koffer mee te nemen

sphinxje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 12:51

Op het Binnenhof hebben we het koffertje van Zalm, bij Het AVS het koffertje van het Bestuur. Enigste verschil is, dat in het koffertje van Zalm dingen zitten die wij niet leuk vinden, en in het koffertje van het Bestuur dingen die het bestuur niet leuk vind...

Haha!

nasheeta

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 13:11

verwarring alom, de 24e jan. is de AVS discussieavond en de 21e (nov?) wat is er dan en waar?

Ik had me aangemeld via mevrouw smarius die me gelijk terugbelde. hartstikke netjes. Ik zou nog eens bij haar langs gaan om te praten maar dat is er nietmeer van gekomen. Niet netjes van mij dus om niks meer van me te laten horen maar dit gaf al aan dat ik gewoonweg geen tijd zie om de EE en show zuid nieuw leven in te blazen. Jammer maar helaas.

wat mankeert er trouwens aan het type arabier AVS?

Wij hebben een Sheykh Obeyd Egyptische en verder ben ik fan van de Iraanse Arabier, een en al type. Mij hoor je niet klagen dus. Welke lijnen/paarden hebben volgens jullie minder type?

nasheeta

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 13:13

overigens, dick en anderen, wil mijn vriendin, fokster van de Iraniers graag open dag geven op haar fokkerij. Is daar hier belangstelling voor? De Iraanse Arabieren zijn namelijk totaal onbekend maar ik denk, zeker nu het Arabierengebeuren in Noord zo goed loopt, dat er wel belangstelling voor is of vergis ik me?

Foto's op verzoek en via onze website www.nasheeta.com

sphinxje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 13:36

Citaat:
wat mankeert er trouwens aan het type arabier AVS?

Lees de o.a. de vorige 10 pagina's van dit forum maar.

PS Aan het type arabier mankeert niks, het is meer hoe het AVS met bepaalde types omgaat.......(Auw..)

SjaanBanaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 13:44

sphinxje schreef:
Citaat:
PS Aan het type arabier mankeert niks, het is meer hoe het AVS met bepaalde types omgaat.......(Auw..)

Zo. Dat zijn dus 10 gebrandde vingers ineens. OK dan! KASSA!!

Sabiy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 23:13

Diamonds schreef:
He josje, ik heb geen team bij elkaar gesprokkeld? Ben gevraagd door de fokkerijcom. en ook door team noord .
Beide teams proberen er wat van te maken en voor de leden iets te doen. En dat lukt in team noord SUPER. De fokkerijcom. is toch even iets anders. Je heb daar meer met bestuur te maken.

Oke oke, ik bedoelde dat sprokkelen ook niet letterlijk Dick, maar als ik het me goed kan herinneren (alhoewel mijn grijze cellen al een beetje aan het aftakelen zijn natuurlijk), zei je een aantal pagina's geleden, dat je het zo naar je zin had en je zo goed op je plaats voelde binnen de fokkerij cie. Aangezien ik nogal nieuwsgierig ben, vraag ik me uiteraard af wat er in zo'n korte tijd veranderd is dat je heeft doen besluiten de handdoek in de ring te gooien. Dat je in de fokkerij cie met het bestuur te maken hebt, is natuurlijk geen opzienbarend nieuws, aangezien de commissie deel uitmaakt van het AVS en dus van het bestuur. Dus dit kan niet als een grote schok gekomen zijn lijkt me.

Hoe dan ook, aangezien de laatste maanden bijna het hele team is opgestapt, zal het niet lang meer duren voordat de hele fokkerij cie op zn kont ligt. Zal waarschijnlijk niet eens veel verschil uitmaken, maar dat terzijde.
Veel plezier met team Noord !

Diamonds

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-03 09:05

Ik kan hier helaas ala Bokt geen uitleg over geven. Maar neem maar van mij aan dat er grondige reden voor waren.
Ik heb heel netjes het stamboek ingelicht, en ook de Heer Schutrups.
Op zich was het team prima, maar je wil voor uit gang en daar werd niet altijd positief op gereageerd. En dan -voor mij- stappelen er te veel dingen op waar ik niet achter sta, en dan kun je er beter een punt achter zetten, van daar.
Met afd. noord heb je ook met het bestuur te maken, prima.
Ik heb ook 5 arabieren op stal staan moet ik die dan weg doen , DACHT het niet.Ik ga mooi op de zelfde voet door en geniet van mijn "meiden"En ze mogen zeker gezien worden. Cheese!

krabbeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 10:28

Dus geen discussieavond de 24e?? Nasheeta heeft nog geen antwoord! Knipoog

marengo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 12:59

Jawel: WEL discussie avond de 24e januari, die gaat gewoon door heeft ie toch gezegd.

SjaanBanaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 13:26

Diamonds schreef:
Ik heb ook 5 arabieren op stal staan moet ik die dan weg doen , DACHT het niet.Ik ga mooi op de zelfde voet door en geniet van mijn "meiden"En ze mogen zeker gezien worden. Cheese!

Kijk; da's de juiste spirit!! Trek je eigen plan! OK dan!

Jammer dat je er verder niets over kwijt wilt/kunt rondom het opstappen uit de fokkerij cie. Sorry als dit een te grove vraag voor je is en als je niet wilt antwoorden, is dat volkomen begrijpelijk, maar...ben jij op enigerlei manier onlangs persoonlijk (negatief) benadert door het AVS, wat de beslissing heeft beinvloed/versneld om ermee te stoppen?

krabbeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 13:45

marengo schreef:
Jawel: WEL discussie avond de 24e januari, die gaat gewoon door heeft ie toch gezegd.

oh, soory, mist it! Bloos

Sabiy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 16:09

Diamonds schreef:

Ik had het je al ge-pb't, maar wat heeft een plek in de fokkerijcie te maken met het al dan niet wegdoen van jouw meiden ?
Ik ben net als Sjaan ook erg benieuwd naar wat er is voorgevallen, maar wie weet, horen we dat nog eens....