Jodyy93 schreef:agh wat jullie willen had even topic doorgelezen en vond het nogal hard. maar als jullie jezelf ervarene willen noemen! goodluck...
Niemand hier noemt zichzelf ervaren.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
stoffel schreef:seasons Ik wil mijn bankrekening nummer wel door geven kun je daar je geld op storten, dan is het tenminste niet weg gegooid.
Pletje heb je ook andere foto's ik kan er zo niks van maken
[***] schreef:MariekeA schreef:Ja inderdaad, Floris en de Zjengis Kahn (Hoe schrijf je dat toch???) uit Marie.
Zou leuk zijn wat Eleganten-bloed erbij te krijgen.
Ovb foto's en of hij goed genoeg lijkt komt er mss ook nog een Elegant x Laurentz. Ik heb een paar foto's gezien en ik vond het wel een mooi type
Jodyy93 schreef:het is niets persoonlijks want zoals al eerder gezegd nog nooit gehoord van jullie naam.
maar jullie reageren zo bot, dat dit echt wel iemand kan kwetsen... waarbij ik bij mezelf denk wie zijn jullie nou om dit te bepalen. het hele beeld dat jullie dus al zo heftig reageren op mijn "hatelijke"reactie zegt toch ook al iets? en ik noem maar een voorbeeld waarbij ik het echt ver over de grens vond gaan:
er werd hier volledig de hengst van seasons afgekraakt(geen idee wie hoe of wat dat paard is) en er word heel lakoniek over gepraat... gewoon de reactie van"ik geef je mijn bankrekeningnummer wel kan je je geld daar gelijk op storten"echt ongelooflijk... en waar gaat dit topic dan om? nog om wie er met zijn hengst naar de HK gaat? of is er een kliekje gevormd met de "zogenaamde" kenners die het leuk vinden om alles wat er af te zeiken valt over andermans paard gewoon maar af te zeiken?
en dit is wat ik bedoel. maargoed misschien is dit nu nog te ingewikkeld voor je? maar laat maar lekker zitten. en ga gewoon verder waar dit topic bedoeld voor is, en kijk alstjeblieft allemaal een beetje uit wat je tegen/over een ander zegt. kritiek mag advies mag. maar op welke manier je het brengt maakt een verschil...