Beber nog gefeliciteerd met Comtes! Ik wilde je nog even aanschieten, maar ik kon niet echt ontdekken wie je was Mooie merrie is Enchantress, grappig zo'n vos na alle donkere merries.
Ach 1.67 is ook een mooie maat, dat meet mijn ruin ook. Alleen die is voor mij lange benen wel aan de kleine kant, hij compenseert doordat ie nogal rond is (qua spier en hij is iets te vet ). Ik ben dus wel blij dat de merrie een beetje aan de maat is, kan ik voor het rijden wel gebruiken.
Mooie merrie Beber! Hopen dat ze haar zussen achterna gaat . En Helma_Amber wat een chique dier
essiesilly
Geplaatst: 26-11-11 14:21
das wel vrij klein suzanne, beetje pokon lenen?
marieke, is al goed aan de maat hoor 1.67! wou dat die van mij daar bij gestopt was haha maare?.. filmpje? waar blijft ie ik heb ook net een (zwaar amateur, lees gewoon crossen door de bak) filmpje gemaakt , is aan het uploaden maar dat duurt altijd zooo langggg
spannend helma amber! mooi paard zo hoor idd duimen beber
wie gaan er hier eigenlijk allemaal naar de keuring in zuid holland?
*bedenkt zich net dat ik toch flink moet rennen om die ooievaars benen bij te houden straks*...
MariekeA
Geplaatst: 26-11-11 15:43
Nou hier istie. Helaas wel in de roundpen want de buitenbak was bezet. De bodem is hier erg zwaar, dus moest eerst 10 minuten crossen wachten, totdat er wat rust kwam
Essie, ik vind haar ook groot zat hoor. Ik heb niet zulke lange armen en benen, dus van mij is het eigenlijk wel goed zo Esprit gaat naar de Gelderse keuring in Didam.
Nu ga ik de jouwe bekijken.
essiesilly
Geplaatst: 26-11-11 15:47
zo halleluja die heeft de vaart erin! lijkt wel of ze 3 weken op stal heeft gestaan haha is ze altijd zo druk? je hoeft denk niet bang te zijn dat ze niet blijft gaan, dat doet ze wel haha
Ze loopt elke dag van 9 tot 5 buiten in groepsverband op een grote weide.... En ja, ze is altijd zo enthousiast en vrolijk... Tenzij het 25+ graden is. (En dan nog zijn er wel redenen om uitbundig te zijn, zoals spelen met de waterbak...) Zoals geschreven, hier heeft ze al even rond gesjouwed en dus al wat rustiger.. Maar ik moet wel zeggen: ik kan er zo weer een touwtje aan doen en dan ist ook weer goed. Dan briest ze eens een keer hard en loopt nog even met die staart recht omhoog naast me, maar niks geen gekkigheid.
Waarom is jouw filmpje zo smal?? Zo moeilijk te zien zo. Ze lijkt wel mooi ruim te gaan zo!
Ja, terwijl ze maar een half kilootje muesli krijgt. Verder niks. Ja voordroog en gras uiteraard. Komt goed. In de wei en op stal is ze wel rustig hoor. Af en toe een gekke bui, maar daar blijft het ook bij.
Spannend Seven..
essiesilly
Geplaatst: 26-11-11 16:01
Seven schreef:
Mag ik me hier ook melden? Ik heb een 3 jarige ster merrie waarmee we volgend jaar hopelijk voor het voorl keur predicaat kunnen gaan
nee jij niet... hihi plaats nog even een foto van haar
essiesilly
Geplaatst: 26-11-11 16:02
halve kilo musli?! wow waar haalt ze de energie vandaan joh haha