Volgens mij is ze er helemaal klaar voor! Als je het mij vraagt... vandaag nog een baby chennaitje Het lijken idd opgedroogde melkdruppels op haar benen. Spannend !
JAAAAAA beeb Nai vandaag!!! Zou tof zijn. Hoop dat je midden in de bevalling zit wijffie. Vast rustig genoeg op stal voor Nai om gewoon midden op de dag haar gang te gaan
Ik ben nu weer even thuis, ga zo rond half 12 12u nog even terug omdat ik haar niet echt vertrouw....
Vanavond was ze weer behoorlijk onrustig... Lelijk kijken naar haar buik, trappen ernaar, flink rondlopen en gaan liggen (incl rollen) dus veulen is erg actief!
Mochten er meer vorderingen zijn dan post ik die zo snel mogelijk....
Ben net weer thuis, Dazzle heeft gepoept en gedronken en Chennai is een overbezorgde mama!
Kijk en geniet mee van ons knappe mannetje:
Jana_en_Ik
Geplaatst: 27-04-11 04:49
Ow mijn God Lon hij is prachtig!! Ik zit hier met tranen in mijn ogen en vind het zoooo jammer dat ik er nu niet bij kan zijn! Wat een prachtig beestje, precies zoals ik besteld had En zijn naam is ook heel erg leuk! Gefeliciteerd meid!!! Dikke knuf vanuit Canada en ook aan de troste moeder!! Zo vreemd om Nai zo te zien als moeder... Blijft toch stiekem nog altijd die kleine meid.
Thanks wijffie! Vind het ow zo jammer dat je er niet bij kan zijn en hem nu zo op de foto's moet zien.... Ben net weer wakker nadat ik zo'n 2 uurtjes geslapen heb en het is zo onwerkelijk!!!
Tranen lopen hier gewoon over mn wangen! Ben echt zo blij met hem en zo ontzettend trots op mijn kleine meisje!!! Pfft wat ben ik blij dat het wachten voorbij is!