... welke uploadsite werkt er wel nog helemaal???? Ik heb zojuist even een stukje film opgenomen, dan zou ik een kersverse sok (of tinker
) op bokt kunnen zetten 
Z'n manen zijn ook erg vol en lang. Ze komen al langer over z'n nek uit, en krullen dan nog ook. Ondanks dat ie wat schuurt zijn ze ook erg dik. Jammer genoeg moet vooral z'n zwarte pluk het ontgelden bij het schuren
. Z'n voorplukje is ook een bron van ergernis, en dan wil mijnheer het om één of andere vage reden nog graag in een scheiding hebben zodat je dus werkelijk z'n bles ziet tot vanboven ... vaag beest
vaag, weet ook niet hoe dat kan.
gaat zeker mee!!!!
, ik ga er maar even voor zitten denk ik, heb gelukkig toch adsl
Hoop alleen dat je het snel voor elkaar krijgt.
en ik heb volgens mij al "bijna" alle Tinkersites bezocht. De volgende stap is het zien bewegen en voelen en bij wijze van spreken ruiken aan de Tinkers. Verschillende karakters in omgang zijn er natuurlijk ook. Zelf denk ik ook dat het waarschijnlijk beter is om eerst met een merrie te beginnen om het ras in de dagelijkse omgang door en door te leren kennen.
dus maar nu heb ik echt JAAAAREN meer ervaring
en gaat dat ook een stuk beter. Eerlijkheid en rechtvaardigheid vind ik daarbij ook een belangrijk onderdeel naar het paard toe. Verbeter me als ik een verkeerd idee ergens over heb, please. Het kan me alleen maar helpen in onze keuze.
en voor mezelf natuurlijk ook.