Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
s0173957 schreef:Het KWPN is dan ook niet het enige stamboek...
wonderboy schreef:Volgens mij Johnson is in het voorjaar GGK en Vivaldi in het najaar. Daar mist hij dus alweer een jaargang.
De legale vivaldi's zijn ook nog maar 3 jaar oud.
In tegenstelling tot de Johnson's die nu 4 zijn.
wonderboy schreef:Volgens mij Johnson is in het voorjaar GGK en Vivaldi in het najaar. Daar mist hij dus alweer een jaargang.
De legale vivaldi's zijn ook nog maar 3 jaar oud.
In tegenstelling tot de Johnson's die nu 4 zijn.
s0173957 schreef:Ik denk toch dat bv Johnson (even oud als Vivaldi) beter vererft.
Bretton Woods, Boston, Bonaparte en Breezer zijn al 4 goedgekeurde zonen.
Silvesters schreef:s0173957 schreef:Ik denk toch dat bv Johnson (even oud als Vivaldi) beter vererft.
Bretton Woods, Boston, Bonaparte en Breezer zijn al 4 goedgekeurde zonen.
Wat een onzinnige vergelijking, twee verschillende hengsten die zich nog moeten bewijzen. Al hebben ze een of twee goedgekeurde zonen, wil dit niet zeggen dat ze goed vererven. Als de oudste nakomelingen 7 of 8 zijn kun je pas gaan spreken of een hengst goed vererft, dan gaat ook het KWPN een oordeel vellen op tabellen en gegevens vanuit de sport .
en zo heeft iedereen zijn mening
s0173957 schreef:Volledig akkoord dat er pas echt kan geoordeeld worden op latere leeftijd. Maar wrm wordt Vivaldi dan nu al zo opgehemeld (niet hier op Bokt, maar wel over het algemeen)?
wonderboy schreef:s0173957 schreef:Volledig akkoord dat er pas echt kan geoordeeld worden op latere leeftijd. Maar wrm wordt Vivaldi dan nu al zo opgehemeld (niet hier op Bokt, maar wel over het algemeen)?
Tja dat zou je aan Arie moeten vragen.
Maar zoals Fokfanaat al zegt.
Om zijn veulens kan men gewoon niet heen. Het zijn sterk bewegende veulens met een mooi model.
En tja de merries & hengsten vallen ook gewoon op tijdens de keuring vanwege hun sterkte bewegingen
smeetjoew schreef:Zeker goed en stoer paard die Vivaldi Donnerhall, maar mijn inziens wordt 'ie veel te veel op druk gereden. Hij's nog maar 3.
Ik miep niet snel over werk bij jonge paarden, maar vind dat er wel erg veel druk op staat.
wonderboy schreef:Dit paard heeft het voorjaarsonderzoek al gelopen.
Vind hem op het filmpje naarmate de tijd vorderd steeds slechter gaan lopen.
Ben trouwens wel benieuwd waar de Vivaldi x Montecristo gebleven is. Hij heeft in duitsland wel en aanlegtest gelopen.
smeetjoew schreef:Zeker goed en stoer paard die Vivaldi Donnerhall, maar mijn inziens wordt 'ie veel te veel op druk gereden. Hij's nog maar 3.
Ik miep niet snel over werk bij jonge paarden, maar vind dat er wel erg veel druk op staat.