Zullen moeten wachten op verdere info tot er bokkers zijn die wel zijn geweest. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
MArl0esJuh schreef:Ben benieuwd hoe de Ukato/Orame en de Vigo/Quickstar het gaan doen.
@yvonnepuntnl: zou jij als het kan foto's kunnen maken van de bovenstaande hengsten?
yvonnepuntnl schreef:Ik heb ze allemaal op de foto. De lichtomstandigheden waren niet ideaal, met name omdat het buiten zo somber was (de regen viel met bakken naar beneden).
Ik heb de foto's al uitgezocht, maar nu wil ik er nog wel wat namen bij zetten, dat kost wat tijd. Dus nog even geduld aub
yvonnepuntnl schreef:Ik heb ze allemaal op de foto. De lichtomstandigheden waren niet ideaal, met name omdat het buiten zo somber was (de regen viel met bakken naar beneden).
Ik heb de foto's al uitgezocht, maar nu wil ik er nog wel wat namen bij zetten, dat kost wat tijd. Dus nog even geduld aub
Kajanus schreef:Super de foto's en ook eens leuk om springfoto's te zien.
yvonnepuntnl schreef:Contendro x Guidam: was wat speels, en liep met name in de galop een beetje met de handrem erop. Sprong wel fijn.
yvonnepuntnl schreef:Indoctro x Lux: mooi paard om te zien, is me verder weinig van bijgebleven

petraaken schreef:yvonne hartelijk bedankt voor de foto's. Mij lijkt de Florencio vanaf de foto's gezien een wat gezonken rug te hebben of is dat maar schijn? Die Lingh zoon lijkt vanaf de foto's mij ook te bevallen. Niemand die filmpjes heeft?