Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Jord schreef:Leuk om te horen MisterA over Zizi Top aangezien ik een veulen van hem verwacht
misterA schreef:Jord schreef:Leuk om te horen MisterA over Zizi Top aangezien ik een veulen van hem verwacht
?????????????
Santvoortje schreef:Was Zambuka er niet bij Mister A?
Mijn vader had ook verwacht dat Zizi top zou winnen. Hij was blijkbaar echt beter dan Ziësto gisteren. Wordt wel spannend in Den Bosch.![]()
Ik denk dat het voor de 5 en 6 jarige hengsten wel nut heeft om mee te doen omdat ze er toch wedstrijdervaring mee op kunnen doen.
SteffieA schreef:En MisterA was je wel tevreden over het optreden van Emmelie en Westenwind?
misterA schreef:Vivaldi was ook mijn favoriet, maar hij doet voor meer dan achter, daar kan hij het niet meer bijbenen.
misterA schreef:SteffieA schreef:En MisterA was je wel tevreden over het optreden van Emmelie en Westenwind?
Daar was ik erg over te spreken.
Ik moet er niet aan denken dat ik hem zelf voor moet stellen![]()
![]()
CGJ12 schreef:misterA schreef:Vivaldi was ook mijn favoriet, maar hij doet voor meer dan achter, daar kan hij het niet meer bijbenen.
Pffffffff........
Ik voelde me al de enige roepende in de woestijn........
CGJ12 schreef:misterA schreef:Vivaldi was ook mijn favoriet, maar hij doet voor meer dan achter, daar kan hij het niet meer bijbenen.
Pffffffff........
Ik voelde me al de enige roepende in de woestijn........
misterA schreef:SteffieA schreef:En MisterA was je wel tevreden over het optreden van Emmelie en Westenwind?
Daar was ik erg over te spreken.
Ik moet er niet aan denken dat ik hem zelf voor moet stellen![]()
![]()
mbkaatje schreef:Hoe lang is Vivaldi er eigenlijk uitgeweest? Misschien is z'n achterbeen niet z'n allersterkste kant, maar heeft hij al wel de tijd gehad om sterker te worden, vraag ik me dan af.
s0173957 schreef:Santano: veeeeeel te gespannen, niet goed voorgesteld, dat moet beter Edward. Nee, die combinatie klikt nog niet helemaal. Het paard heeft af en toe wel eens iets laten zien maar over het algemeen veel te gespannen.

s0173957 schreef:Ik hoop dat m'n hier iets aan heeft (niet veel waarschijnlijk, het is ook puur mijn eigen mening, het is logisch als er mensen niet mee akkoord zouden gaan!)
mbkaatje schreef:Volgens mij wel hoor, via Filmloop. Daar staat het wel geagendeerd.