Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

marianna schreef:Voor mij opnieuw geen keuring dit jaar.
Peesblessure is weer terug gekomen wat de voorbereiding van de keuring de weg staan. Helaas.
MvdB_ schreef:Elisa2 schreef:Vaak kun je op de keuring zelf 1 van die jongens vragen die daar veel voorbrengen,voor 10 euro ofzo doen ze dat wel.
Dat heb ik inderdaad eerder gehoord. Maar dan kan ik me nu al zorgen maken; stel dat je niemand vindt. Wat dan?
[***] schreef:Ach maakt het uit waar het staat.
Gelijk laten doen, scheelt je een smak geld als 3 jarige. Voor PROK zijn dan alleen een paar aanvullende foto's nodig. Of als er al wat te zien is, kan je de centen helemaal in je broekzak houden.
Waarom nodigen ze mij nooit eens uit
Pipo schreef:[***] schreef:Ach maakt het uit waar het staat.
Gelijk laten doen, scheelt je een smak geld als 3 jarige. Voor PROK zijn dan alleen een paar aanvullende foto's nodig. Of als er al wat te zien is, kan je de centen helemaal in je broekzak houden.
Waarom nodigen ze mij nooit eens uit
Dat is niet helemaal waar, want die fotos blijven maar enkele maanden geldig. Dus je zult overnieuw alles moeten fotograferen. Het enige voordeel is, dat je zelf weet of ie schoon is.