Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
), zou ik hééééél graag een dekking willen van F Shamaal. Ik heb nog wel heel wat toppertjes in mijn hoofd, die misschien ietsie minder bekend zijn
missfcdb schreef:magnum psyche
*JJ Senor Magnum
RHR Marcedes
Envision DH
Siv van isabel
Pladykt van natas
G Basgier van eef
Nations PSY
JJ Bellagio
GC Maralago
DA Valentino
Jakarta
padron
moshai
simoen shai
ali jamaal
Jullyen El Jamaal
Jullye El Ludjin
Padrons Psyche
En ik weet effe niet meer maar er zijn zoveel hengsten die nog ondekt moeten worden.
En ja er komen ook nog eens mooie hengsten bij maar ik ben helemaal gek van de lijnen van morafic en van magnum en van ali jamaal dat zijn de lijnen waar ik zo beetje gek van ben.
Een hengst moet een merrie aanvullen en niet verminderen dus het is wel even kijken welke hengst bij welke merrie past.
Een hengst heeft nu een maal geen wonderballen.
En hellaas heb ik ook geen geld boompje anders was het makkelijker geweest.
..of houd je dat nog even voor je(groot gelijk hoor
), hij is gaaf en zeker geen verkeerde voor Vosje
sherif schreef:missfcdb schreef:magnum psyche
*JJ Senor Magnum
RHR Marcedes
Envision DH
Pladykt van natas
G Basgier van eef
Nations PSY
JJ Bellagio
GC Maralago
DA Valentino
Jakarta
padron
moshai
simoen shai
ali jamaal
Jullyen El Jamaal
Jullye El Ludjin
Padrons Psyche
En ik weet effe niet meer maar er zijn zoveel hengsten die nog ondekt moeten worden.
En ja er komen ook nog eens mooie hengsten bij maar ik ben helemaal gek van de lijnen van morafic en van magnum en van ali jamaal dat zijn de lijnen waar ik zo beetje gek van ben.
Een hengst moet een merrie aanvullen en niet verminderen dus het is wel even kijken welke hengst bij welke merrie past.
Een hengst heeft nu een maal geen wonderballen.
En hellaas heb ik ook geen geld boompje anders was het makkelijker geweest.
Ik mis je aanstaande keuze voor vlg jaar..of houd je dat nog even voor je(groot gelijk hoor
), hij is gaaf en zeker geen verkeerde voor Vosje
) MLoeser schreef:hmhm, pladykt is ook heel mooi, ik houd zelf alleen niet heeeeeel erg veel van schimmels. (Riki's Shabri daar gelaten)
Charique schreef:ik hoop er 2 te realiseren

Dus als ik een merrie had, en ik er zomaar 1 mocht kiezen dan stond deze zeker op mijn lijstje!
)
)
):
missfcdb schreef:Hazzebaz el perfecto is me er een kwijl loopt uit mijn mond haha
maar ik zou best wel een dekking willen (gehad hebben...) van imo de grootste hengst allertijden: El Shaklan