Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ART_UMA schreef:Ja nog steeds geinteresseerd, maar op de een of andere manier zijn er toch minder interessante topics. Het lijkt wel alsof door de opdeling in tig subfora de kruis bestuiving tussen zijdelings samenhangende vragen weg is.
BV Evenenement PAVO of iets dergelijks mag van mij best op FA. Vragen over hengsten in relatie tot exterieur heb ik ook geen probleem mee. De samenhang is sportpaard fokken.
Sammie schreef:^^Waarom? beslissing is toch al lang en breed genomen. Kijk over een (half) jaar nog eens en kijk dan of het aanbod groter is en probeer het dan nog een keer aan te vragen.
gitta dat is onzin, want een écht interessant topic had in no time tig pagina's en stond vrijwel altijd bovenaan. In de sticky's zie ik ook trouwens weinig nut verder, maar goed..
sarabande schreef:Ik zou graag een discussie willen aanzwengelen over het discusieren over fokkerij, waar dit forum voor bedoeld was.
Met stijgende verbazing lees ik de afgelopen maanden de toename van het aantal kleuren topics, stickys door de mod over kleuren etc.
Ieder ras of soort heeft een eigen subforum op Bokt en dat zijn degene die over het algemeen geintereseerd zijn in kleuren. De discussies over de sportfokkerij van paarden is volledig verzand. Vragen, die vaker gesteld worden worden niet meer beantwoord en het forum is voor KWPN fokkers totaal oninteressant geworden.
Waarom geen stickies over de veel gestelde vragen omtrent de fokkerij
Zoals wat zijn predicaten en hoe krijg de merrie die
etc.
Zijn er hier uberhaupt nog mensen geintereseerd in fokkerij kwesties???
sarabande schreef:Nee hoor ik vergeet Samber niet, maar dat is procentueel gezien zon kleine marge dat daar niet echt een heel forum voor verkloot behoeft te worden.
stef schreef:sarabande schreef:Nee hoor ik vergeet Samber niet, maar dat is procentueel gezien zon kleine marge dat daar niet echt een heel forum voor verkloot behoeft te worden.
Jammer dat je het als verkloten ziet....
We hebben idd een aanvraag gedaan voor een kleurengenetica sub forum, maar dat is inderdaad afgewezen.
Daarbij is FA niet enkel voor warmbloeden, maar voor alles betreft fokkerij.
Als ik een vraag heb over het fokken met mijn shet, ben ik toch geneigd dat hier te plaatsen, omdat ik hier serieuzere reacties krijg (van mensen die er meer verstand van hebben) dan bij het gros jonge meiden (al dan niet penny) die op SH zitten
sarabande schreef:Wellicht hebben de beslissers zich niet voldoende verdiept in de gevolgen die dit op F&A heeft.