Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Marijkeeee schreef:Zapatero VDL heeft een heel goed veulenrapport gekregengelukkig.. wij hebben onze indorado merrie drachtig van hem
en die kan wel wat souplesse kwa beweging gebruiken
Alani schreef:Ik herken mijn Wyntonveulen beslist niet van de rapportage. Heeft wel behoorlijk front, maar dat hebben alle veulens uit deze merrie.
Oei, het rapport van Zethar is niet best. Ik wacht de publicatie in de strengen wel af vwb de kwaliteit van de merries (geldt ook voor Wynton).
Anne_GTI schreef:Alani schreef:Ik herken mijn Wyntonveulen beslist niet van de rapportage. Heeft wel behoorlijk front, maar dat hebben alle veulens uit deze merrie.
Oei, het rapport van Zethar is niet best. Ik wacht de publicatie in de strengen wel af vwb de kwaliteit van de merries (geldt ook voor Wynton).
Ik ben op bokt foto's tegen gekomen van Albert, die foto's doen heel anders aan dan de site van het KWPN doet vermoeden.
Lia_ schreef:Ze hier maar even op een rijtje![]()
nr.1: Diederik, Zethar x Ahoy X Pygmalion
nr.2: Diann, Zethar x Irak x Octaviaan
nr.3: Dodo, Zethar x Fortissimo x Dobas
nr.4: Dior, Zethar x Droomwals x Ahoy
nr.5: Diva, Zethar x Exponent x Rex
nr.6: Dakota, Zethar x El Corona x Nurprimus
nr.7: Daisy, Zethar x Witmar Alazan x Damascus
nr.8: Donnavivera, Zethar x Loek X Goudsmid
nr.9: Deifeldt, Zethar x Galant X Elegant
nr.10: Dudok, Zethar x Lorton x Renovo
Alle veulens zijn van juni, behalve nr. 10 die is van april.
Door de regen was de bodem wat glad en dat was terug te zien, er zijn een paar veulens onderuit gegaan en ze liepen allemaal wat voorzichtig.
Vind het jammer dat daar blijkbaar geen rekening mee is gehouden.
KWPN schreef:Zethar (Parcival x Cabochon)
Uniforme collectie voldoende ontwikkelde veulens, die matig in het rechthoeksmodel staan en Gelderse uitstraling missen. In draf hebben de veulens een goede houding maar moeten tactmatiger draven. Het achterbeen wordt matig gebogen en zou resoluter moeten ondertreden. De galop is kort. In beweging hebben de veulens van Zethar weinig lichaamsgebruik.
Poehee schreef:Wij doen 18 september mee bij Tim Coomans met het nakomelingen onderzoek van Ziësto. Ik ben ook heel benieuwd naar de andere veulens en het commentaar. Zijn daar ook nog mensen bij van hier??
kylenniekje schreef:Nou wij vonden de Zirocco Blues zeker voor springveulens goed bewegen! Het enige minpuntje was bij sommige de aparte schimmelkleur, maarja een goed paard heeft geen kleur. Gelukkig dat de commissie het ook zo zag.