Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Wanted2003 schreef:Ben helaas niet naar Oirschot geweest. Ben wel benieuwd wat de volgende veulens opgebracht hebben:
-Tuschinski x Osmium
- Florencio x Houston
- Tango x Kennedy
liss schreef:er wordt a.s vrijdag tijdens Starsale een veulen van mijn ouders geveild.
Downtown (Uptown x Flemmingh)
hij was 5e van de dressuurveulens tijdens NMK in Ermelo.
Unravelation schreef:Ik ben benieuwd naar de Vivaldi x Farrington bij de starsale! Zou em best willen hebben, maar ben bang dat die erg duur gaat worden...
Cerize schreef:Ik heb van tevoren een aantal favorieten aangekruisd om eens te kijken wat die opleveren/gekost zouden hebben.
Mijn favorieten zijn
Sell Deurne: Uphill x Cabochon, geveild voor 9250,-
Veulen veiling Brabant: nr. 12 Rubin Royal x Wolkentanz, geveild voor 9250,-
En grote favoriet![]()
Veulenveiling midden-nederland: Santano x Democraat
Heb momenteel geen tijd voor nog meer paarden (en geen geld) dus ik ga er niet naar toe. Maar het is wel interessant om te weten wat die veulentjes kosten.
Zijn trouwens alle veulens van te voren gekeurd?
Angela schreef:Nieuwsbericht: [ON] Veulen aangeboden op twee veilingen
Nikka schreef:Nijkerk was leuk, maar wel frisjes. Paar erg knappe veulens erbij. Duurste ging weg voor 23.000, de Hoftanz. Een erg knap dier was het hengstveulen van de Vleut.
Iemand grossierde in veulens, kocht er 4 of zo, maar volgens mij kocht hij ze voor een ander.
Cerize schreef:Weet iemand wat het merrieveulen van Santano x Democraat opgebracht heeft bij de veiling Midden-Nederland??