Eindelijk een KWPN hengstensite

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Troef

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-03 20:16

Sarabande:
Citaat:
IK begrijp niet dat de hengstenhouders en het KWPN met hun sponsors zulke informatie niet gewoon gratis geven

Deze site verhaal komt niet van de hengstenhouders.
Dit is in opdracht van het KWPN in samenwerking met Reed gemaakt.
En dient betaald te worden door het KWPN dus de leden. Huilen

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-03 20:52

Lees het hele topic eens Troef, dat staat er allemaal al. Het is bekend dat dit niet van de hengstenhouders komt. Het is alleen een voorstel om de betaling te verleggen naar degenen die er van profiteren.

Troef

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-03 21:31

Citaat:
Het is alleen een voorstel om de betaling te verleggen naar degenen die er van profiteren.

Wie heeft de ontwikkelingskosten betaald?

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-03 21:51

Het fijne is die 120 Euro is per jaar!!!!!

Troef

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-03 22:34

Citaat:
Het fijne is die 120 Euro is per jaar!!!!!

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-03 22:44

sjonge, betaal ook al 70 euro voor het lidmaatschap. Krijg je wel IDS erbij maar vaak staan dezelfde artikelen een week later ook in de Paard&Sport. Tenminste de algemene artikelen dan he. Ik blijf maar netjes mijn plakboeken bijhouden. En idd met een beetje speuren op het net kom je ook een heel end.

Kendra

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-03 12:46

Ik vind het ook te duur, zou meer voelen voor een systeem waarbij je betaalt op basis van gebruik. Als je gewoon eenmalig even wat op wilt zoeken zit je blijkbaar direct vast aan die 120 euro. Niet echt klantvriendelijk, misschien geeft dit aan dat het WPN haar kleine fokkers toch iets minder serieus neemt dan ze altijd zegt??

MissHIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-03 19:53

Horse Pleasure schreef:
Dat HIS is ook een belachelijk gedoe, veel van de info klopt niet eens en daar betaal je dan nog voor ook.

Nou nou nou....wat een gezeur! HIS is een prachtige database, en er wordt alles aan gedaan om de informatie zo correct mogelijk te krijgen en alles actueel te houden. Natuurlijk zitten er foutjes in, maar dit komt ook omdat nog lang niet alle hengsten opnieuw zijn gecontroleerd en aangevuld met recentere informatie. Er wordt aan gewerkt.

Groetjes Jenneke

Horse Pleasure

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-03 20:00

MissHIS"]
[quote="Horse Pleasure schreef:
Dat HIS is ook een belachelijk gedoe, veel van de info klopt niet eens en daar betaal je dan nog voor ook.

Nou nou nou....wat een gezeur! HIS is een prachtige database, en er wordt alles aan gedaan om de informatie zo correct mogelijk te krijgen en alles actueel te houden. Natuurlijk zitten er foutjes in, maar dit komt ook omdat nog lang niet alle hengsten opnieuw zijn gecontroleerd en aangevuld met recentere informatie. Er wordt aan gewerkt.

Groetjes Jenneke
[/quote]

Nou de stambomen kloppen vaak van geen kanten hoor, sorrie dat ik het zeg.
en das ook niet iets van de laatste tijd maar al vanaf het begin.
raar dat een paard wat in bv 1870 geboren word een moeder heeft uit 1932?

Dees

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-03 00:37

Die His kan ik ook geen kant mee op...
Een hele schare van louter hengst namen zonder ook maar ene kleine beschrijving van nafok, eigen prestaties, karakter, andere dingetjes zoals wat er verder in de pedigree belangirjk is. Nope, niets van dat alles, alleen puur het papier en de winsom....alsof die kwpn-ers op de renbaan uitkomen...
Sorry, maar eh...HIS sucks.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-03 00:49

Feit is dat iedereen het leuk zou vinden als er wel een overzichtelijke site zou zijn die niet zo veel geld kost. Maar er zijn altijd zoveel belangen dat dit wel een utopie zal blijven.

Metellica

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-03 01:28

Jahaa! Whoopie! Eindelijk. Ben heel benieuwd als hij er is. En ga dan gelijk een kijkje nemen. Ben namelijk helemaal gek van hengsten Haha! ik zal mijn kwijlbakkie maar vast klaarzetten... Schijnheilig Vingers aflikken

Dees

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-03 01:33

En je kleingeld potje...Metellica, niet vergeten je kleingeld-potje...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-03 10:21

Zou er ook een goedkoop abonnement komen voor alleen de tuig en gelderse hengsten
Zou ik erg handig vinden, zou toch tegen gereduceerd tarief moeten kunnen.

MissHIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-03 16:10

Dees schreef:
Die His kan ik ook geen kant mee op...
Een hele schare van louter hengst namen zonder ook maar ene kleine beschrijving van nafok, eigen prestaties, karakter, andere dingetjes zoals wat er verder in de pedigree belangirjk is.

HIS is dan ook een PEDIGREE DATABASE he! En bij de meeste (Nederlandse) hengsten worden nu ook eigen prestaties vermeld. Bovendien zijn van alle hengsten de score en plaatsing van het verrichtingsonderzoek ingevoerd. En aan de foto´s wordt ook gewerkt.

Groetjes Jenneke

mrnino

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-03 20:24

als ze zoveel gaan vragen dan worden ze wel rijk zeg !!!!!!!