Komt mijn haflinger door een keuring?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Maikaatje

Re: Komt mijn haflinger door een keuring?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-08 20:57

janouk schreef:
HF. K
in het paspoort, dan is je pony al opgenomen in het stamboek. Je kan het KVTH bellen en vragen hoeveel punten ze had en of ze al een premie heeft gekregen.
Je kan in ieder geval inschrijven voor de premiekeuring en je hoeft geen stamboekopname meer te doen.

Succes

ik ga me inschrijven voor de centrale keuring dat is toch geen stamboek opname maar voor de premie?

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 06:14

Maikaatje schreef:
janouk schreef:
HF. K
in het paspoort, dan is je pony al opgenomen in het stamboek. Je kan het KVTH bellen en vragen hoeveel punten ze had en of ze al een premie heeft gekregen.
Je kan in ieder geval inschrijven voor de premiekeuring en je hoeft geen stamboekopname meer te doen.

Succes

ik ga me inschrijven voor de centrale keuring dat is toch geen stamboek opname maar voor de premie?

Op de Centrale Keuring vindt s morgens voor aanvang van de premiekeuring de stamboekopname plaats. Daar hoef je je dan niet voor op te geven. Je kan je gewoon inschrijven voor jouw rubriek.
En je zou ook mee kunnen doen met de rubriek bestgaande haflinger onder het zadel, als je dat leuk vindt.

Maikaatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-08 12:46

nou rijden gaat nog totaal niet goed. ze is pas op de 5e ingereden, en ze had alleen de basis dingen geleerd. en toen had ze 9 maanden stil gestaan en toen kocht ik haar. en nu zitten haar spieren op links vast. het enige wat goed gaat is springen.

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-08 19:00

Supermooie haflinger! Zij/hij heeft een hele aparte kleur! Echt mooi. Vast wel, gewoon ervoor zorgen dat ze niet dikker word. Nee heb je, ja kun je krijgen. Ik zou het dus gewoon proberen.. anders weet je nooit of het kan. Succes ermee!

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 08:17

Maikaatje schreef:
nou rijden gaat nog totaal niet goed. ze is pas op de 5e ingereden, en ze had alleen de basis dingen geleerd. en toen had ze 9 maanden stil gestaan en toen kocht ik haar. en nu zitten haar spieren op links vast. het enige wat goed gaat is springen.

Dat is geen reden waarom ze vast zou zitten hoor. Mijn dame is nu ook met haar 5e de basisdingen aan het leren en staat nu stil ivm veulen en weet dat dit alleen maar goed is. Dat vast zitten dat komt toch echt ergens anders van. Het is alleen maar goed op oudere leeftijd in te rijden.

De rubriek nakomelingen is denk ik merrie met afstammelingen. Gewoon meedoen met de premiekeuring altijd leuk Lachen