Uitslag zuidbroek?(hengstencompetitie)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

amagun

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-02 13:04

Loolapelooza schreef:
Nou Wouter das niet de eerste keer dat ik jou hoor verkondigen dat je het beter weet.
Je hoeft niet zo denigrerend te doen tegen MissHIS, en dat laatste zinnetje slaat al helemaal nergens op maar dat ben ik van jou ondertussen al wel gewoon.

Zo gaat er effe eentje in de verdediging heb ik je wat misdaan?
En dat ben je inmiddels al wel van me gewend??!! tsssk je weet zelf niet eens waar je het over heb!!

Ik heb me mening gegeven hier, ook misshis en de rest van bokt, prima toch?? nou moet je niet zo kinderachtig gaan lopen doen

Loolapelooza

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-02 13:21

Hey, ik geef ook maar m'n mening zoals de andere hier op bokt doen hoor. Je hoeft mij er niet uit te pikken om aan te vallen.
En ik ga kinderachtig lopen doen?

Wouter24 schreef:
ik heb zo verhaaltje eigenlijk maar 1 ding te zeggen waarom staan alle ggk kwpn hengsten niet bij jou?? zouden ze vast allemaal beter voorgesteld worden niet waar??
have fun Schijnheilig

kan het NOG kinderachtiger van jou kant komen?
Vind je vorige antwoord trouwens een knap staaltje van argumentloze kritiek.

Wat betreft dat ik dat al van je gewend ben dan denk ik aan dat topic waar geschreven werd dat toppers ontdekt worden ipv voor veel geld gekocht. Toen heb je Phoenix (ik denk dat zij het was) ook de grond in proberen te boren gezien je met 25000 gulden moest lachen. Vond ik weerom een denigrerend antwoord van jou kant en daarmee dat ik zeg dat ik dat van jou al wel gewoon ben.
Zo, en dit noemen we dan gefundeerde kritiek.

amagun

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-02 13:31

mmm argumentloos he??

dus jij deelt de mening dat springpaarden gemaakt kunnen springen??

Dat een Amazone als Madeleine Vrees haar paard te hoog zou rijden??

en dat KWPN ggk springhengsten allemaal ongelijk zijn in het voorbeen??

Dat zijn dingen die Misshis vind, haar mening haar visie weet ik het maakt niet uit. Mijn mening heb ik ook duidelijk gemaakt en nu ga jij zeggen dat ik denigrerend doe omdat ik een goed paard niet voor minder als 25000 gulden wegdoe.

parnassia

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-02 13:36

Okee.. heb ook meegestaard in Zuidbroek:
Wat Hans Peter Minderhoud en zijn paarden betreft, je kan je afvragen wat er nu eerst was, de kip of het ei. Hij krijgt het voorelkaar om zijn paarden met een zeer comfortabel uitziende veer, lichtheid en souplesse door de baan te laten showen. De kwaliteit van de paarden is formidabel, maar de invloed van de ruiter mag je denk ik ook niet onderschatten. Hij en Henrike Sommer (met Show Star) zitten beide erg ontspannen te paard en dat zie je terug in de vanzelfsprekendheid waarmee ze liepen.
Paganini leek zo een erg correcte hengst. Bert Rutten rijdt met behoorlijk wat druk, paard kwam dus wel erg indrukwekkend over.
VDL Prestige is een zwaar en kolossaal paard met sterke bewegingen, je ziet de Goodtimes manier van lopen duidelijk. Helaas mist dit paard in mijn optiek wat souplesse en losgelatenheid van nature, meer een indrukwekkende krachtpatser dan een lichtvoetig dressuurpaard.
Paddox had erg veel afdruk en erg veel spanning. Groeit ook uit tot een behoorlijk klassiek model.
Rhousseau leek me een ontzettend rittig paard, qua exterieur wat gewoontjes (hals iets diep uit de borst), maar hij loopt zo gemakkelijk, met veer en souplesse. Wel een klasse apart.
Rhodium blijft een fantastische galop houden en heeft een fantastisch exterieur.

Loolapelooza

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-02 13:51

wouter24"]
dus jij deelt de mening dat springpaarden gemaakt kunnen springen??
[/quote]

Om te beginnen staat er dit->

[quote="MisHISS"]
De door Ulrich Kirchhoff gereden hengst sprong wat
"gemaakt"
,
[/quote]

Let vooral op de "" alsjeblieft.
"Gemaakt" springen kan voor mij betekenen dat de hengst in kwestie niet echt soepel/natuurlijk sprong maar dat het er..tja.."gemaakt" uit zag.

[quote="Wouter24"]
Dat een Amazone als Madeleine Vrees haar paard te hoog zou rijden??
[/quote]

Weerom, dit staat er geschreven->

[quote="MisHIS"]
die ook erg hoog ingesteld werd gereden [b](iets wat ook door de hengst/spanning zelf kwam). [/b]
[/quote]

Lees eens beter, er staat duidelijk dat het OOK door de hengst en de spanning zelf kwam. Nou mag je zelfs keizer van alle continenten zijn. Als je paard niet wilt dan tja...

[quote="Wouter24"]
en dat KWPN ggk springhengsten
allemaal
ongelijk zijn in het voorbeen??
[/quote]

Nee want DIT staat er geschreven->

[quote="MisHIS"]
opvallend vond ik wel dat
meerdere
hengsten niet bepaald correct in het voorbeen waren, in beweging
[/quote]

Meerdere is niet alle.

[quote="wouter24 schreef:
Dat zijn dingen die Misshis vind, haar mening haar visie weet ik het maakt niet uit. Mijn mening heb ik ook duidelijk gemaakt en nu ga jij zeggen dat ik denigrerend doe omdat ik een goed paard niet voor minder als 25000 gulden wegdoe.

En als laatste->
je mag ten allen tijde je mening geven, maar doe het dan niet argumentloos en vooral niet op zo een minachtende manier als de jouwe. Ik was overigens NIET de enige die dat vond.

Wat betreft dat van die 25000 gulden. Je hebt er gewoon niets van begrepen
Jij doet denigrerend omdat je toen lachtte met het bedrag van 25000 euro, vond je een peulschil voor een paard en dat is niet voor iedereen zo.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-02 14:57

Moddergevecht = slotje.

Marjolein vroeg wie er in Zuidbroek geweest was en hoe Casco het had gedaan, that's all.