gekke vraag: valkkleur fokken?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_Mel

Re: gekke vraag: valkkleur fokken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 19:46

Hey Saar!
Zal ik voor je vragen welke kleur de ouders van Peer hebben?

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-08 06:19

Peterina schreef:
Als je alleen in Nederland zoekt EN alleen bij de KWPN'ers, dan geef ik je volledig gelijk dat er geen ggk hengsten met enkel of dubbel verdunning zijn die voldoen aan de eisen. Maar ... als je bereidt bent om je zoektocht buiten de grenzen te doen dan kom je verschillende tegen die voldoen aan de eisen. Ik geef toe dat er verschillende van de internationale cremello wb hengsten die wb ggk zijn (EN hun dagen testen hebben gedaan!) nog jong zijn en dus nog niet 'bekend' zijn maar in de land waar ze ter dekking staan, krijgen ze bekendheid door de bevordering in hun training en competitie ervaring.

En welke cremello hengsten zijn dat dan? Diegene die ik op gestut Falkhorst (is dat de juiste naam) heb gezien beginnen er inderdaad op te lijken maar kunnen zich nog niet meten met de top in Duitsland. En dan bedoel ik echt niet Sandro Hit want die hoef ik ook niet. En dan gaat het mij niet om bekend zijn, het gaat mij om de punten en plaatsing n.a.v het verichtingsonderzoek en wat de overige familieleden gepresteerd hebben in de sport. En voor een weer wat oudere hengst natuurlijk de prestaties van de nakomelingen.

amazingstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 19:08

dus als ik deze hengst:

Afbeelding

op deze merrie:
Afbeelding
zet.....heb ik kans op een VALK??

hoeveel % kans zou je dan hebben?

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 23:07

Oud topic en daarom een slotje.
Je kunt het antwoord trouwens zelf wel terugvinden als je het topic even leest Knipoog