Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Hoe durf je
.
Elk zo schattig en wel een beetje overdreven hha. Pipi schreef:Yeahhh,m'n knappe,boze paardenkind![]()
Echt te grappig gewoon hoe niet leuk ze dit vond (en best een beetje sneu).
Ze gaat er wel lekker van swingen![]()
Gelukkig vind ze het nu wel weer oke,dus ze leert best snel,toch??
Gister ben ik bij haar geweest en ja hoor,nog dieper in love.....Ze is echt zo gruwelijk mooi,stoer,grappig,leuk,lief,bijdehand en aandoenlijk
Dus ehh Fem,blijven spammen met foto's graag![]()
geslaagd dagje dus! Ariebombarie schreef:blijft leuk om naar te kijken
dat bekkie ookbekkie strak op elkaar
ja tis jammer dat ik geen geluidjes erbij kan zetten,maar er is een hoop gesnork en geknor als bij geluid uit dat smoeltje gekomen...

,moet zeggen nu er gaatjes bijgeprikt zijn is ze er inderdaad makkelijker en liever mee...

,gelukkig...

kimmie261 schreef:hahah,jij maakt het helemaal bont zeg
diamantjes,ze zou het wel willen,ik vond al dat ik op sjiek ging met een leren halstertje ipv zo'n goedkoop nylon ding...
Wat is het een toch een stoer veulentje... Eentje die zich vast niet meteen zal laten doen.

esthertjuh_ schreef:kimmie261 schreef:hahah,jij maakt het helemaal bont zeg
diamantjes,ze zou het wel willen,ik vond al dat ik op sjiek ging met een leren halstertje ipv zo'n goedkoop nylon ding...
Whaha , ja , voor doorsneeveulens wel ja! Maar voor dit model-veulen is wel wat meer nodig.
Als ik jou was zou ik SNEL haar hoeven lakken met roze hoevenlak , haarspray met glitters erin doen en natuurlijk zo'n diamantje op haar tanden plakken net als bij mensen!
Whah
hahah ,nou madam moet maar minder ster allures krijgen...
.

!!