GribaldiFAN schreef:Sorry maar dat is echt geen laster. Ik heb hier 3 trakheners op stal staan en ik ben er super blij mee.
Ik dacht dat het kruisingen waren????
Citaat:
Maar het ras is niet meer zo als het jaren geleden was en dat weet jij, ik en bepaalde personenen volgens jou dan ook!
Nee, dat weet ik helemaal niet, dat hoor ik alleen van jou en Sarabande hiet op de wereld, voor de rest nergens, wat een internationaal gegeven!
Verder zou je moeten weten dat het ras aan een opgang bezig is internationaal, steeds meer trakehners zijn terug te vinden in de topsport en er wordt aangenomen dat het erop vooruit zal gaan (zie nu Hohenstein), dat hoor ik van Duitse fokkers, en niet van Duitse trakehnerfokkers.
Citaat:
Als mensen iets vragen mag ik daar toch vrijuit mijn mening over geven.
Onwaarheden verkondigen heeft niets met een mening te maken, ik wacht nog altijd op die teksten waaruit je die waarheden haalt.
Laster is onwaarheden vertelllen die nergens op gebaseerd zijn en waardoor personen schade wordt berokkend.
Citaat:
Het feit dat het een gesloten stamboek is heeft daar alles mee te maken.
Dat heeft er niets mee te maken. Ook met een gesloten stamboek kan je bepaalde ziekten weren. Je verwart verscheidene zaken om je gelijk te halen. Uiteraard voel ik me als oa. trakehnerfokker persoonlijk aangevallen, niet moeilijk zeker als jij op die manier potentiële klanten vanalles wijsmaakt.
Wat zijn trouwens de bloedlijnen van jouw 3 trakehners, hebben ze beenproblemen? Hopelijk hoef je ze nooit te verkopen, iedereen heeft hier al kunnen lezen dat ze niet correct zijn en aanleg hebben tot allerhande beengebreken.