weert

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-02 20:23

toevallig nog mensen die vanavond naar weert toegaan? ik ben iig wel weer van de partij, om naderhand in weert op stap te gaan met de stalruiters van de ijzeren man

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-02 23:22

vonneke schreef:
toevallig nog mensen die vanavond naar weert toegaan? ik ben iig wel weer van de partij, om naderhand in weert op stap te gaan met de stalruiters van de ijzeren man

Ik ben altijd in Weert Haha!
Een avond vond ik wel weer genoeg eigenlijk. Wij waren behoorlijk verkleumd geraakt afgelopen donderdag.
Ik ben benieuwd wat je van Weert als stapstad vindt (zelf heb ik hier nog nooit gestapt).

Ulrich en Larenco vond ik overigens een hele mooie combinatie. Pokemon staat me veel minder voor de geest.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-02 23:37

Nou perc wat koud he belachlijk alsof de familie Gordijn geen geld heeft om de tent behoorlijk te verwarmen. Enne een lage (drie rijen) tribune was zelfs met de dressuur al te weinig. Toegangprijs vragen en niets bieden, zijn ze zo zo rijk geworden????? Verward

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-02 00:23

Ze moeten het geld ergens vandaan halen nu het plannetje om de school en een deel van het bos om te kappen voor een geweldig bouwproject niet doorgaat omdat nog net op tijd de gemeente wakker werd geschud Knipoog

Maar het was inderdaad nogal belachelijk ja. 8 euro betalen terwijl je bijna niets kon zien door de mensenmassa's en het echt gruwelijk koud was.

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-02 00:47

Ben wel benieuwd wat er dan zo slecht was aan Anky met Redford??? Ik heb het dus niet gezien, maar wat was er zo moeilijk dan aan die L-proef??

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-02 01:38

marieketencate schreef:
Ben wel benieuwd wat er dan zo slecht was aan Anky met Redford??? Ik heb het dus niet gezien, maar wat was er zo moeilijk dan aan die L-proef??

welke details wil je, het rode hoofd van Anky het gestumpel van Redford ik begrijp je vraag niet hoor het was gewoon een aanfluiting
Maar zelf Haha! zei ze tegen de pers dat het goed gegaan was Misselijk

Troef

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-02 11:54

Citaat:
Nou perc wat koud he belachlijk alsof de familie Gordijn geen geld heeft om de tent behoorlijk te verwarmen. Enne een lage (drie rijen) tribune was zelfs met de dressuur al te weinig. Toegangprijs vragen en niets bieden, zijn ze zo zo rijk geworden?????

Er bestaat ook nog zo iets als een bouwfraude affaire in Nederland Knipoog

Kadans

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-02 21:31

Hero was indeerdaad brutaal bezig maar issie anders nooit maar hij was op stal al vervelend en chaggie kan komen omdat hij pijn heeft .
het is normaal een schat van een dier lekker vrolijk en lief.