Jordy en Snowdon schelen best aardig wat qua massa, maar geen 250 kilo lijkt mij, ik denk dat Snow eerder rond de 600 zal zitten.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Supertje schreef:Wow, 750 kilo is idd wel heel veelIk ken een flinke warmbloed van 1.82 die gewogen werd op 720 kilo.
Jordy en Snowdon schelen best aardig wat qua massa, maar geen 250 kilo lijkt mij, ik denk dat Snow eerder rond de 600 zal zitten.
snowdon schreef:Mijn merrie woog een paar jaar terug op de weegbrug 700 kilo.Ik kwam ooit uit op 750kg voor Snowdon en heb dat atijd aangehouden, is volgens mij ook veelsteveel
MamaMiesje schreef:Misschien iedereen dan hun Tinker even inladen en naar de vuilstort rijden?
Daar hebben ze toch altijd een weegbrug om na te gaan hoeveel vuil je meebrengt? En dan even vragen of je er met je paardenbeest op mag?Geeft vast wel leuke reacties
xcomplientx schreef:ik ga dit topic even ophalen, omdat ik graag zou willen weten hoeveel mijn tinker van 1.47 zou mogen wegen in gezonde conditie (geen overgewicht dus).
vorig jaar woog hij 550 kg, maar toen was hij te zwaar. bestaat er voor paarden (tinkers) ook soort van BMI