Heel oud topic, maar ik ben toch benieuwd wie er allemaal een afstammeling van Zento heeft. Mijn ruin Dinky is ook van Zento. Foto's in mijn profiel..
zephan
Geplaatst: 29-03-14 15:25
hallo, mijn ruin is nu in mei 6jaar toevallig het paard van zerena,het veulentje dat zij gefokt heeft heb ik hier vorig jaar in belgie gekocht hij heeft een zalig karakter,super eerlijk en braaf ( wel 6jr natuurlijk) is in het jaar ik hem heb zeker nog 5cm gegroeid en nu ongeveer 1m69 a 1m70. hij trekt van kleur en kop heel goed op zijn papa. na al het groeien begint hij nu eindelijk te verdikken. hij is echt allround paard. ik rij dressuur en ga er nu L mee starten( wel anders dan in nederland) maar thuis trainen we al wat verder.vorige jaar in september beginnen springen .zelf kan ik het ook niet maar hij hielp mij overal hij kon.nu rijd er af en toe een jumpingruiter mee en is voor het eerst mee gedaan op oefenjumping en we waren aangenaam verrast.deed het heel goed. de 90cm en dat was nts voor hem en foutloos.hij speelt daarmee.hij is wel heeeeel slim.hij neemt alles vlug op ,maar ook de slechte trucjes ook gaan wandelen lukt prima,ook aan zee. wel is het geen beginners paard,want is nt zo gemakkelijk te rijden.alles moet juist zijn bij hem ,je krijgt nts voor nts. ik zou dus zeker hem terug kiezen