Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
krackertje schreef:Cara---kwestie van iemands manier van denken volgen, ik zal aan Sjeffri doorgeven dat jij het goed gedaan vind van hem, daar zal hij zeer blij mee zijn.
Nu maar hopen dat Zambuka niet te snel ons landje verlaat, er is erg veel interesse vanuit het buitenland voor hem dus wij zullen op zeer korte termijn de merrie laten dekken, ze laat een regelmatige cyclus zien.
Ik heb vandaag al veel mensen gesproken met name vanuit Gelderland en Zuid Holland, ook daarvandaan is er veel interesse voor hem.
.

krackertje schreef:Klopt maar dat is een kwestie van er door heen kijken, er komen veel hengsten langs die ik graag anders gereden zie worden en ook daar geldt dat je dat moet proberen mee te nemen in je beoordeling van zo`n hengst.
specialb schreef:Is er niet uit alle delen van het land , interesse om Zambuka te gebruiken ?lijkt me fris bloed in de KWPN fokkerij,met de bloedvoering die hij heeft.Jammer om zo'n hengst naar het buitenland te laten vertrekken.
krackertje schreef:Sjeffri heeft afgelopen week bij ons een merrie aangekocht om te dekken met Zambuka
sprakeloos schreef:krackertje schreef:Sjeffri heeft afgelopen week bij ons een merrie aangekocht om te dekken met Zambuka
Geruild met een dekking voor je Rubiquil merrie?! Prima deal
misterA schreef:Miss. is het sprakeloos ook opgevallen dat er op dit topic nogal dweperig gedaan wordt door
enkele bokkers over een hengst, die in Ermelo voortdurend met de tong uit de mond zn
rondjes liep en het voordeel van de twijfel kreeg?
En na een rondje den Bosch zo ongeveer de ontdekking van dit jaar gaat worden.