Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
amaze schreef:Nou ik ga zaterdag ook hoor en ik heb er lekker super veel zin in ....![]()
Heeft er iemand van jullie al de (bestelde) entreekaarten?
LuvdaTossa schreef:Ik ga woensdag voor de Tygo, moet je trouwens kaarten bestellen? Kunt ze toch ook gewoon in Den Bosch nog halen?
Zooist schreef:LuvdaTossa schreef:Ik ga woensdag voor de Tygo, moet je trouwens kaarten bestellen? Kunt ze toch ook gewoon in Den Bosch nog halen?
Overdag zijn er meestal nog wel kaarten. De avonden worden spannend.... De ene keer zijn er nog wel kaarten, de andere keer niet meer!
Anne_GTI schreef:vrijdagavond kan je beter filmloop aanzetten. Dan kan je nog een paar minuten wat anders doen als er een wat mindere combinatie bezig is. En ze klappen toch het hardst voor het hoogste voorbeen.
sarabande schreef:Zijn er nog bokkers met een eigen hengst die door mag naar de 2de bezichtiging?
Myrdal schreef:Hmm, ik ga de hele zaterdag, kon helaas niet naar de 1e bezichtigingen, dus nu de schade maar inhalen. De kaarten zijn iig al besteld.
Wij nemen een goede camera mee, dus als er verzoekjes zijn voor foto's van bepaalde hengsten...
sprakeloos schreef:Voor de mensen die niet in Den Bosch aanwezig kunnen zijn, hier alvast de paarden die in de kampioenskeuring dressuurrichting zullen verschijnen in willekeurige volgorde;
Don Schufro x Ferro x Nimmerdor
Flemmingh x Ferro x Donnerhall
Rousseau x Flemmingh x Amor
UB40 x Krack C x Inspekteur
De overgebleven plek in de kampioenskeuring zal worden toebedeeld aan een hengst van een jonge vader, dus Tuschinski, United, Uphill of een Sandreo.