Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
zirkoontje schreef:Hoi
Nee helaas geen foto's maar misschien kan ik er wel aan komen
Palarka was een apparte merrie geloof ik, reden ze alleen zonder zadel. WEl een hele lieve merrie trouwens!
Immi is een schat maar beetje lastig onder het zadel (hengst he...)
Ik kan je het mail adres van Kim wel geven, als ik die nog heb, da's de dochter van Ad.
Denk wel dat ze het leuk vind
En als je hyves hebt, er is een stal kuijf hyves
kootje schreef:hey!
wat leuk dat je petroeska hebt gekocht! petroeska en immigrant hebben beide enkele maanden bij ons in training gestaan, waarna ze terug zijn gegaan naar ad kuijf. beide hele fijne paarden met een gouden karakter.
heel veel plezier met je leuke merrie.
gr nadine (Estrella Training Stables)
twinkelchw schreef:kootje schreef:hey!
wat leuk dat je petroeska hebt gekocht! petroeska en immigrant hebben beide enkele maanden bij ons in training gestaan, waarna ze terug zijn gegaan naar ad kuijf. beide hele fijne paarden met een gouden karakter.
heel veel plezier met je leuke merrie.
gr nadine (Estrella Training Stables)
hoi!
Wat leuk dat jullie Petroeska (en Immigrant) hebben getraint... Hoe vonden jullie haar onder het zadel? Hebben jullie ook op haar gereden of dat niet? Toen ik Petroeska kocht, was ze zadelmak en hadden er wel eens mensen op haar gestapt zeiden de oude eigenaren. Hoe was ze bij jullie? Was ze gespannen, voor welke dingen was ze bang, naar deze dingen ben ik erg benieuwd. Ik ben nu zelf bezig om haar in te rijden en dat gaat best wel goed. Eerst ging ze er wel erg vaak vandoor en ze had een soort angst voor aanraking. als je dan zachtjes tegen haar buik met je been kwam (als je been gaf) schoot ze er meteen vandoor? Uiteindelijk heb ik een paardentrainer laten komen voor ongeveer 3 keer. Die zei dat er als veulen of een andere keer waarscheinlijk iets is gebeurd waar ze heel erg van geschrokken is. Hoe ging dit toen ze bij jullie in training stond? Ben benieuwd
Het gaat nu overgens weer heel goed met rijden.
No_worries schreef:http://www.allbreedpedigree.com/palalajka
Dit is er één, van internet geplukt, ik ken dit paard dus verder niet.
Als je verderzoekt op de hierboven aangegeven site kom je ook nog Paradera tegen en Palisa4.
Dus er zijn in ieder geval zusjes, nu nog hopen dat iemand ze kent!