Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Anita45 schreef:Bjorgård heeft in 2005 ook nog 14 geregistreerde nakomelingen gekregen, de allerjongste is van 27 juni 2005. Ben je er intussen al achter wanneer hij precies is overleden en waaraan? Of weet iemand anders dit.
jessy schreef:Hier ook een Bjorgard, uit 2004. Luistert soms naar de naam Amstel.
Is trouwens een volle broer van die van jou, aafje87Barlo is ook Bjorgard x Polly (v. Halstor) toch?
aafje87 schreef:jessy schreef:Hier ook een Bjorgard, uit 2004. Luistert soms naar de naam Amstel.
Is trouwens een volle broer van die van jou, aafje87Barlo is ook Bjorgard x Polly (v. Halstor) toch?
Niet helemaal, Barlo is een nazaat van patricia.(polly en particia zijn half zussen, hij heeft verder wel de zelfde opa, ook Halstor)
Ik dacht dat Barlo van Polly was, maar dat was dan het andere veulen van dat jaar (ben in dat geval even de naam kwijt). Citaat:Bjorgård heeft in 2005 ook nog 14 geregistreerde nakomelingen gekregen, de allerjongste is van 27 juni 2005. Ben je er intussen al achter wanneer hij precies is overleden en waaraan? Of weet iemand anders dit.
Prinssieboy schreef:cids schreef:Ik heb ook pas geleden een kleindochter van bjorgard gekocht. Een 12 jarige merrie. Moeder Noska en vader onbekend. Vader moeder is dus bjorgard.
Ik heb een Fjord genaamd noska