Duitse BOKT

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-02 19:11

Wat een fijn dier zeg!! Super lopen! Maarre wat ik zo apart vind aan de bovenstaande opmerkingen, en overigens typisch paardenvolk, is dat er een heel goed paard loopt, maar dat er altijd nog even een negatieve opmerking geplaatst moet worden. Waarom toch altijd?

Troef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-02 19:16

Citaat:
maar dat er altijd nog even een negatieve opmerking geplaatst moet worden. Waarom toch altijd?

Niet kunnen kijken. Boos!

chantal1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-02 19:25

Pipo schreef:
Wat een fijn dier zeg!! Super lopen! Maarre wat ik zo apart vind aan de bovenstaande opmerkingen, en overigens typisch paardenvolk, is dat er een heel goed paard loopt, maar dat er altijd nog even een negatieve opmerking geplaatst moet worden. Waarom toch altijd?

Kijk, jij zegt het tenminste. Kon niet op de woorden komen, blij dat jij het hebt gezegd.

Is het een teken van afgunst, het niet kunnen gunnen, jaloezie vertel mij het eens?

Ik denk dat mening mens zo'n paard in zijn stal zou willen hebben, ik iig wel!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-02 19:27

chantal1"]
[quote="Pipo schreef:

Kijk, jij zegt het tenminste. Kon niet op de woorden komen, blij dat jij het hebt gezegd.

Is het een teken van afgunst, het niet kunnen gunnen, jaloezie vertel mij het eens?

Ik denk dat mening mens zo'n paard in zijn stal zou willen hebben, ik iig wel!
[/quote]

Zulke mogen ze altijd doorsturen naar mij hoor, daar maak ik wel een box voor vrij! Knipoog

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-02 19:30

Dat zie je al op een wedstrijd terrein,
met name in de dressuur schijn je het paard van een ander niet mooi te mogen vinden.

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-02 23:08

Wowwwww, geen woorden voor, wat een kanjer! Uitstraling en beweging, hij heeft het beide in overvloed!

fabienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 01:53

Ik heb heel duidelijk aangegeven dat ik hem super vind lopen.
Ik heb ook heel duidelijk aangegeven dat het aan de kwaliteit van het filmpje kan liggen.
Ik heb het paard niet afgekraakt
Ik neem aan dat ze in dat stamboek goed genoeg naar een paard kijken
Maar het filmpje is een aanfluiting
Liever geen filmpje dan...................het laatste stukje had er niet bij gehoeven
Als jullie dat niet zien................spreekt voor zich

Pril

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 04:18

Jammer ja dat er altijd weer foutjes gezocht moeten worden
Ik vind het een machtig mooi dier!

chantal1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 15:03

fabienne schreef:
Ik heb heel duidelijk aangegeven dat ik hem super vind lopen.
Ik heb ook heel duidelijk aangegeven dat het aan de kwaliteit van het filmpje kan liggen.
Ik heb het paard niet afgekraakt
Ik neem aan dat ze in dat stamboek goed genoeg naar een paard kijken
Maar het filmpje is een aanfluiting
Liever geen filmpje dan...................het laatste stukje had er niet bij gehoeven
Als jullie dat niet zien................spreekt voor zich

Daar gaan we weer hoor, als jij het zo ziet en een ander niet dan moeten ze maar weer eens bij zichzelf te rade gaan Misselijk

Je zit gewoon weer eens te zeiken, je lijkt wel verbitterd!

Wat doet in godsnaam de kwaliteit van zo'n filmpje af aan een paard, als dat filmpje met al zijn slechte kwaliteit niet was gemaakt had jij nooit je ogen op zo'n paard kunnen leggen.

Gut gut gut, waar je op let zeg!

phoenix4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 16:21

dat kan ik niet lezen Huilen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 17:00

Oke, ieder heeft zijn eigen mening. De een vindt het filmpje slecht, de volgende heeft er geen last van. Iemand vindt het een prachtig paard, een ander vindt hem wat minder. Ieder zijn persoonlijke mening zou ik zeggen en het paard zal vast zijn kwaliteit hebben, of hij nu iedereen aanspreekt of niet.

fabienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 09:37

Pipo"]
[/quote]

Niets in het leven is alleen maar zwart of wit, goed of slecht, mooi of lelijk.

Ook naar iets wat goed lijkt moet je kritisch durven kijken. De pluspunten zijn er, de minpunten krijg je erbij.

[quote="Chantal1 schreef:

Je zit gewoon weer eens te zeiken, je lijkt wel verbitterd!

Zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten!

Het kan toch niet de bedoeling zijn om alleen maar kritiekloos OH en AH te roepen?

Het perfecte paard bestaat helaas niet.
Laatst bijgewerkt door fabienne op 22-11-02 11:23, in het totaal 2 keer bewerkt

Mirte

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 10:48

Prachtig paard!

Die site kende ik al, als je je een beetje kunt redden in het Duits is het wel aardig.
Overigens zit ik vaak bij de Jungzüchters BW, als het je interesseert geheel niet onaardig om daarmee info uit te wisselen.
Laatst bijgewerkt door Mirte op 24-11-02 12:57, in het totaal 1 keer bewerkt

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 10:50

germie schreef:
Das ist ja auch gut, ich denke dass ich ein bischen Deutsch reden kan. Einmal im Skilift habe ich mit ein Deutschen Ehepar geredet, sie hatten gedacht dass ich ein Deutscherin war, aber sie konten nicht an meiner Sprache entdecken wo ik wohnte. Ich war ein bischen stolz.

Deutsch sprechen is einfacher wie schreiben.

Ich habe mal geguckt, sehr viel Reklam auf diese Seite.

Lezen is ook makkelijker dan praten Haha! Jaaaa ik begrijp je *trots op zichzelf*