Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Pipo schreef:Wat een fijn dier zeg!! Super lopen! Maarre wat ik zo apart vind aan de bovenstaande opmerkingen, en overigens typisch paardenvolk, is dat er een heel goed paard loopt, maar dat er altijd nog even een negatieve opmerking geplaatst moet worden. Waarom toch altijd?
chantal1"]
[quote="Pipo schreef:Wat een fijn dier zeg!! Super lopen! Maarre wat ik zo apart vind aan de bovenstaande opmerkingen, en overigens typisch paardenvolk, is dat er een heel goed paard loopt, maar dat er altijd nog even een negatieve opmerking geplaatst moet worden. Waarom toch altijd?
fabienne schreef:Ik heb heel duidelijk aangegeven dat ik hem super vind lopen.
Ik heb ook heel duidelijk aangegeven dat het aan de kwaliteit van het filmpje kan liggen.
Ik heb het paard niet afgekraakt
Ik neem aan dat ze in dat stamboek goed genoeg naar een paard kijken
Maar het filmpje is een aanfluiting
Liever geen filmpje dan...................het laatste stukje had er niet bij gehoeven
Als jullie dat niet zien................spreekt voor zich
Pipo"]
Wat een fijn dier zeg!! Super lopen! Maarre wat ik zo apart vind aan de bovenstaande opmerkingen, en overigens typisch paardenvolk, is dat er een heel goed paard loopt, maar dat er altijd nog even een negatieve opmerking geplaatst moet worden. Waarom toch altijd?
[/quote]
Niets in het leven is alleen maar zwart of wit, goed of slecht, mooi of lelijk.
Ook naar iets wat goed lijkt moet je kritisch durven kijken. De pluspunten zijn er, de minpunten krijg je erbij.
[quote="Chantal1 schreef:Is het een teken van afgunst, het niet kunnen gunnen, jaloezie vertel mij het eens?
Je zit gewoon weer eens te zeiken, je lijkt wel verbitterd!
germie schreef:Das ist ja auch gut, ich denke dass ich ein bischen Deutsch reden kan. Einmal im Skilift habe ich mit ein Deutschen Ehepar geredet, sie hatten gedacht dass ich ein Deutscherin war, aber sie konten nicht an meiner Sprache entdecken wo ik wohnte. Ich war ein bischen stolz.
Deutsch sprechen is einfacher wie schreiben.
Ich habe mal geguckt, sehr viel Reklam auf diese Seite.