Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cute_12 schreef:Ik laat haar wel in het voorjaar dekken (nee ik ben niet eigenwijs) ik vind dat dat wel kan, ze is al aardig ontwikkeld voor een 2,5 jarige. Lijkt mij geen belemmering voor haar.
Citaat:anoukie
Cute, we proberen je allemaal (voorzichtig) te vertellen dat dat misschien niet zo'n goede keuze is,...... Ze is wel al redelijk volgroeid, maar erg klein. Daar ligt het euvel dan ook. Waarom kijk je niet aan of ze toch wat later nog in een groeispurtje komt ipv haar met haar 2,5 al te laten dekken?? Dan heeft ze al haar energie voor haar veulen nodig en zal ze zeker niet meer doorgroeien (toch??),.......
Citaat:Ze wordt officieel op 1 januari 3 en we longeren haar ongeveer 1 x per week zo'n 10-15 minuten als voorbereiding op het inrijden. Ze vindt alles soms best spannend en op deze manier kan ze rustig wennen aan het zadel, het hoofdstel en alle zaken die om de hoek komen kijken bij het werk wat ze later zal moeten gaan doen. Dus niets om haar moe te maken, maar gewoon wat spelen enzo. Ze vindt het nu onwijs leuk en loopt echt langs de anderen te paraderen zo van kijk ik hoor er nu ook bij.