Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
misterA schreef:Spielberg en Dayano zeker niet in vorm of ze durven de competitie niet aan
ceasario schreef:misterA schreef:Spielberg en Dayano zeker niet in vorm of ze durven de competitie niet aan
Waarom moeilijk doen als het gemakkelijk kan. 30 dagen test
rockey schreef:is lekker dan voor spielberg
adnil35 schreef:Ja zeg dat wel Amaze. Hier in mijn omgeving heeft zo goed als iedereen met Spielberg gedekt.... en waarom...????
Ik ga in ieder geval nummer 33 volgen: Scandic x Biotop. Komt uit hetzelfde lijntje als mijn merrie dus ben reuze benieuwd wat deze gaat doen
amaze schreef:rockey schreef:is lekker dan voor spielberg
Wat te denken van de honderdeneigenaren die hun merrie drachtig hebben van Spielberg
amaze schreef:Wat te denken van de honderdeneigenaren die hun merrie drachtig hebben van Spielberg
rockey schreef:Die hoeft volgend jaar heel wat minder te n*uken.is lekker dan voor spielberg
Daar heb ik geen medelijden mee hoor. Dat is het risico (als je van risico wilt spreken) wat ze zelf heel bewust of onbewust hebben genomen.Citaat:Wat te denken van de honderdeneigenaren die hun merrie drachtig hebben van Spielberg
grapjas schreef:Nou, dat weet ik niet, mij maakt het welk register niet zoveel uit. Spielberg blijft een even goede hengst.
Voor de fokkers is het jammer maar het KWPN werkt het wel zelf in de hand.
Ze hebben duidelijk in dat artikel aangeven dat hun dit niet graag zien, tja en het KWPN kennende zullen er dan wel koppen gaan rollen, Ik denk dat de eigenaar bang is dat ze hun (goede) hengst bij de kleinste misstap streng gaan afstraffen.
Gezien hoe het KWPN bij Florencio te werk is gegaan snap ik de eigenaar wel.
Ik heb natuurlijk ook liever dat hij verrichtingskampioen wordt, wij hebben er nl. ook een van drachtig.
indus schreef:Ja hij is 3...net als de meeste hengsten die voor de keuring gaan
indus schreef:Wat me tegen valt van het Kwpn is dat ze met florencio hun eigen fout niet toegeven.
Ze geven in eerste instantie het aanparings advies dat hij bloed toevoegt en verfraait.
grapjas schreef:Nou, dat weet ik niet, mij maakt het welk register niet zoveel uit. Spielberg blijft een even goede hengst.
Voor de fokkers is het jammer maar het KWPN werkt het wel zelf in de hand.
Ze hebben duidelijk in dat artikel aangeven dat hun dit niet graag zien, tja en het KWPN kennende zullen er dan wel koppen gaan rollen, Ik denk dat de eigenaar bang is dat ze hun (goede) hengst bij de kleinste misstap streng gaan afstraffen.Gezien hoe het KWPN bij Florencio te werk is gegaan snap ik de eigenaar wel.
Ik heb natuurlijk ook liever dat hij verrichtingskampioen wordt, wij hebben er nl. ook een van drachtig.
shan schreef:[ Dat is degene die jullie nu allemaal een beetje in de steek laat!
Pipo schreef:shan schreef:[ Dat is degene die jullie nu allemaal een beetje in de steek laat!
Juist niet, die behoed je nu voor een B registerveulen