Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Blueberry schreef:en wáárom wil je papieren als ik vragen mag? het heeft verder toch geen toegevoegde waarde? Mijne heeft geen papier. Ik zie er het nut niet van in. Een kruising is toch niet intressant om mee te fokken dus waarom dan dat papier?

MERRIE haha..
Mexxuna schreef:Grappig dat je ziet dat Anda kruisingen toch vaak qua uiterlijk meer blijven neigen naar de Andalusier..
Mijn merrie heeft de gangen, bouw, en the look van de anda.
!

Hij heeft ook geen ramshoofd, maar wel een hele vlakke neusrug. Persoonlijk ben ik erg gecharmeerd van dat hoofdje van hem. Meneer heeft ook vele uitdrukkingen. Betere foto's kan je in de link van mijn onderschrift zien.
.
.
Mexx kjoetie schreef:meld me ook maar danik heb een megabarokke 2jarige dame, kruising andalusier x fries. Foto's in mijn onderschrift
Gisteren gemeten op 1.59m dus dat belooft nog wat
Ze heeft het hoofd, hals en benen van een andalusier maar het brede van haar moeder, een ouderwets brede fries. En het is een schimmel dus over een paar jaar heb ik als het goed is een sprookjespaard waar je alleen nog een hoorn op moet plakken

Blueberry schreef:

maarja dat zijn die spaanse handelaren, die hebben het papier gewoon bij een andere verkocht... Clijntje schreef:Romero is als het goed is ook een crusado. (zie mijn profiel) Hij heeft een andalusier mam en een pre pap. Het papier hebben we er niet bij gekregen.maarja dat zijn die spaanse handelaren, die hebben het papier gewoon bij een andere verkocht...
Blueberry schreef:Ja nu je het zegt!!
Mijne heeft nog een volle zus, die lijkt er ook op!
Blijft jouwe bruin? Was de papa ook bruin?

. En bij andalusier en barok denk ik zelf toch graag aan schimmel..
dus duim ik voor je mee