Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Yootha schreef:En natuurlijk niet te vergeten Ronaldo. Heb 2 veulens van hem gezien bij een I.H.W. merrie en het waren leuke veulens om te zien.
Teigetje schreef:Diegene die ik bedoel is een Rohdiamant uit een Donnerhall moeder, in België gefokt en in Duitsland Siegerhengst geworden op de hengstenkeuring. Daarna verkocht aan Sven Rothenberger dacht ik maar Paul Schockemole zit er ook voor iets tussen. Aangezien mijn veulen in maart al twee wordt, ben ik er bijna zeker van dat dat merrieveulen er drie wordt.
Teigetje"]
[quote="chantal1 schreef:Ha, ben benieuwd. ZOu je het me dan even willen laten weten?
Teigetje schreef:Diegene die ik bedoel is een Rohdiamant uit een Donnerhall moeder, in België gefokt en in Duitsland Siegerhengst geworden op de hengstenkeuring. Daarna verkocht aan Sven Rothenberger dacht ik maar Paul Schockemole zit er ook voor iets tussen. Aangezien mijn veulen in maart al twee wordt, ben ik er bijna zeker van dat dat merrieveulen er drie wordt.
Pleasure schreef:Voor mij is het Rechter!!! Mijn paard is namelijk een Amaretto I x Voltaire x Julio Marinier XX x Rechter.
Het is een leuke hengst die op 15 jarige leeftijd wegens beenbreuk afgemaakt moest worden. Hij is een beetje vergeten door de meeste mensen.
Groetjes
Denise