Liedje schreef:Soet schreef:ahWellicht is de titel van de ene wat spectaculairder dan van de andere oid.
IddZou welleens weten waarop je dan oordeelt.
Heb je voorbeelden?
Door bv als titel "schitterend zwart merrie veulen " neer te zetten ...?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Liedje schreef:Soet schreef:ahWellicht is de titel van de ene wat spectaculairder dan van de andere oid.
IddZou welleens weten waarop je dan oordeelt.
Heb je voorbeelden?
misterA schreef:Een goed paard heeft geen kleur
![]()
![]()
Maar waarom zijn de zwartjes altijd het eerst verkocht tegen de hoogste prijzen??
Antw; Waarschijnlijk omdat er Ferro in de afstamming zit en dat zijn toch de beteren![]()
Soet schreef:Velen kopen geen vosse merrie. Blijkbaar zouden deze paarden een 'moeilijk' en 'lastig' karakter hebben. Dat kan ook een reden zijn natuurlijk.
Redrumfox schreef:Viennanova schreef:Om heel eerlijk te zijn....viel mijn vos me juist op in de stal van haar fokker, omdat ze een vos is met vier hoge witte benen en een bles...ik ben gek van aftekeningen. Echter, mijn vorige paarden waren bruin en zwart (met weinig aftekeningen). Als ik die drie vergelijk, is de vos echt de blikvanger.
Wie zei dat ook al weer, in de IDS? Was dat niet de fokker van Charites? Als Anky verslagen wordt, is het (bijna) altijd door een vos....denk daar maar eens over na.
Neem aan dat je er zelf dan ook al over nagedacht hebt, kan je dan ook een logische verklaring geven voor je theorie? Zoals al vaker genoemd; een goed paard heeft geen kleur. In mijn ogen tenminste.Ik heb natuurlijk wel voorkeur voor een bepaald kleurtje, maar niet omdat die ''beter presteert'' of een ''beter karakter heeft''. Het trekt me gewoon meer aan.
Cayenne schreef:Dan zet je dat toch ook neer? Ik snap het probleem eigenlijk niet zo
Misschien een beetje jaloezie?
Goldie schreef:Hoe vaak ik al geen advertenties heb gezien van geen vos of schimmel.. Sorry hoor maar dat soort mensen heb ik werkelijk geen woorden voor...
Cayenne schreef:Dan zet je dat toch ook neer? Ik snap het probleem eigenlijk niet zo
Misschien een beetje jaloezie?
Sammie schreef:Je hebt een mooi vos veulen, Amaze daar mag je best trots en blij mee zijn. Een hoop zwart gefokte veulens hebben het nakijken, zeker diegene die puur voor de kleur gefokt zijn.
piezze schreef:Volgens mij komt die voorkeur voor zwarten van alle series als Zorro, Black Beauty en de Zwarte Hengst. Is met de paplepel ingegoten dat zwart het mooiste is.