Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jura schreef:Movie Star van Inge Fokker, wat een paard!
Suzanne F."]
[quote="Jura schreef:Movie Star van Inge Fokker, wat een paard!
Desiree schreef:Dat zou ik niet durven te zeggen nee. Wat ik weet is dat Michelangelo vaak chique, donkergekleurde paarden fokt, die het goed doen in dressuur, maar die niet gemakkelijk zijn tussen de oren. Het zijn hete bloedkikkers waarmee je om moet kunnen gaan. Nou weet ik wel dat er een nederlandse topamazone op een Michelangelo reed, Mickey heette dat paard. hoe heette zij nu ook alweer? waarom kan ik nu niet op haar naam komen? Ze zat vlakbij Nijmegen. help eens?
fabienne schreef:Wij vonden Mendel (Contender x Oula Owl) van de Havikerwaard een leuke hengst, maar helaas werd Fab ook van hem niet drachtig. Het is jammer dat deze hengst weinig kans heeft gekregen om zijn kunnen in de sport te tonen. Onder Leida kon hij lekker lopen, niet spectaculair, maar wel goed. Inmiddels is hij ook naar Amerika verdwenen.
fabienne schreef:Wij vonden Mendel (Contender x Oula Owl) van de Havikerwaard een leuke hengst, maar helaas werd Fab ook van hem niet drachtig. Het is jammer dat deze hengst weinig kans heeft gekregen om zijn kunnen in de sport te tonen. Onder Leida kon hij lekker lopen, niet spectaculair, maar wel goed. Inmiddels is hij ook naar Amerika verdwenen.