Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
youngster schreef:Een vriendin van mij heeft een Gregor (opa Uniform) die is ook echt niet gemakelijk, af en toe heeft die ook een aanval dat ze moet steigeren en dit doet ze dan een minuut of 10 daarna is het afgelopen en loopt ze weer als een zonnetjeje snapt er niks van.. Ook op wedstrijd doet ze dit weleens, en als je dan haar kalkoenen in wil draaien moet je uitkijken dat je geen slag voor je kop krijgt, want dat doet ze gerust, en ook al sla je d'r keihard of doe je lief of wat dan ook, je krijgt echt geen enkele reactie, die heeft dat echt een plaat voor d'r kop..
Iemand anders die ik ken heeft een uniform en die had ook altijd van die geintjes, uiteindelijk heeft ze wel alles gehaald wat ze kon halen (het was een grote pony), en is dus nu met pensioen, maar makelijk zijn ze niet nee..
runningkawa schreef:Ik kende een uniform X variant en het was een verschrikkelijk stinkmodder paard.
Deze merrie is ook een paar keer gedekt door Argus en dat kwam de karakters van de veulens ook niet ten goede, want ook deze waren verschrikkelijk in omgang.
Altijd opletten en heel erg consequent zijn.
Voor mij nooit een variant of uniform
Ik vind ze allebei verschrikkelijk.
Ik heb trouwens ook eens een afrikaner gereden en dat was ook al een monster.
orionneke"]
[quote="runningkawa schreef:Ik kende een uniform X variant en het was een verschrikkelijk stinkmodder paard.
Deze merrie is ook een paar keer gedekt door Argus en dat kwam de karakters van de veulens ook niet ten goede, want ook deze waren verschrikkelijk in omgang.
Altijd opletten en heel erg consequent zijn.
Voor mij nooit een variant of uniform
Ik vind ze allebei verschrikkelijk.
Ik heb trouwens ook eens een afrikaner gereden en dat was ook al een monster.
Citaat:Ik snapte die combi dus ook helemaal niet.
Vooral omdat de eigenaar van die paarden een heel erge softie was.
Die paarden walste zo over hem heen.
Echt heet vond ik die paarden eigenlijk niet.
Maar gewoon ontzettende kl*te manieren.
Bijten,met de oren plat en de bek open op je af, gericht slaan en dat soort dingen.
Maar om 1 of andere vage reden deden ze dat na een tijdje bij mij niet meer }>![]()
Maar ik zou wel een erg geweldig bewegend paard moeten zien , en dan zou ik nog twijfelen, voordat ik er 1 van die hengsten zou willen.
orionneke schreef:Citaat:Ik snapte die combi dus ook helemaal niet.
Vooral omdat de eigenaar van die paarden een heel erge softie was.
Die paarden walste zo over hem heen.
Echt heet vond ik die paarden eigenlijk niet.
Maar gewoon ontzettende kl*te manieren.
Bijten,met de oren plat en de bek open op je af, gericht slaan en dat soort dingen.
Maar om 1 of andere vage reden deden ze dat na een tijdje bij mij niet meer }>![]()
Maar ik zou wel een erg geweldig bewegend paard moeten zien , en dan zou ik nog twijfelen, voordat ik er 1 van die hengsten zou willen.
Nou nee niet bepaald. Argus is ook geen lieverdjes zoals jij het beschrijft... Ik ken een argus, ik moet hem niet, hij is nou best braaf maar dan toch.
Maar die combi is echt van de zotten!!!
Maar ze weten echt wel wie de baas is hoor als je ze flink aanpakt, maar leuk zijn ze dan nog niet.
Nee voor mij geen argus.... ook niet als ie super beweegt.