De letter L

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Troef

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-02 16:24

Citaat:
Voor foto's van o.a. Ladykiller

Het gaat niet om foto's
Het gaat om vererving van hengsten.
Of zijn de spelregels weer veranderd?

chantal1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-02 17:45

Troef schreef:
Het valt me op dat niemand het buitenlands bloed kent.

Niet iedereen Tong uitsteken

Vandaar dat ik een paard van elastiek heb, ooooooo Cool

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-02 17:52

Troef schreef:
Citaat:
Voor foto's van o.a. Ladykiller

Het gaat niet om foto's
Het gaat om vererving van hengsten.
Of zijn de spelregels weer veranderd?

Troef, iemand vroeg om foto's van Ladykiller en Landgraf, vandaar mijn verwijzing naar de site Horse-gate, dat doe ik liever dan dit topic vol te stoppen met foto's. Overigens heb ik over Ladykiller en Landgraf al wat verteld, weet jij er nog iets over?? De informatie over Landgraf komt voor een deel uit een artikel uit de Hoefslag uit 1996, wie wat bewaart, die heeft wat Knipoog.

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-02 23:56

het gaat toch over fokkerij en afstamming? mijn paard heeft Lacapo als vader en verder zit er dus Landgraf I en Ladykiller in, dan kan ik toch om meer info/foto's vragen??

en voor de vererving vd hengsten, hun bloed zit in mijn paard dan is het toch ook leuk om te zien hoe de vader(voorvaders)van je paard eruit zien? vandaar mn vraag om foto's!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-02 00:00

Renske, heb je de foto's gevonden op die site? Er staat daar genoeg over Ladykiller en Landgraf om je een beetje beeld te geven van deze hengsten.

Mirte

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-02 14:51

Wouter24 schreef:
Gestion Lancet (Wenzel I x Shogun xx)

Afbeelding

Iemand al ECHT goede nakomelingen gezien?? vind hem eerlijk gezegd kwa fokhengst iets tegenvallen

Beetje donker uitgevallen foto, sorry. Vind dit een prima nakomeling, weliswaar één van de uitzonderingen.

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-02 15:01

Er loopt ergens een Lancet x Vanitas rond die ik als veulen extreem charmant vond, die zou ik nu wel weer eens willen zien, hij zou nu 3 zijn.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-02 09:41

Lancelot!! Ik heb bij Diederik Wigmans een echte hele leuke gereden!! Een Lancelot x Belfalas xx!! Een 5 jarige zwarte!! Ik had hem zo mee naar huis willen nemen..maar hij was ietsje pietsje boven mijn budget. Knipoog

Zo'n fijn dier om te rijden!! Ik wist niet dat Lancelot ook dressuurpaarden kon geven!

SuzanneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 01:15

Lovely schreef:
Er loopt ergens een Lancet x Vanitas rond die ik als veulen extreem charmant vond, die zou ik nu wel weer eens willen zien, hij zou nu 3 zijn.

Ja, mooie moeder , brutaal veulen was dat . Soedan was hij genoemd, iemans ooit tegengekomen ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 01:25

SuzanneH"]
[quote="Lovely schreef:

Ja, mooie moeder , brutaal veulen was dat . Soedan was hij genoemd, iemans ooit tegengekomen ?
[/quote]

De moeder is helaas niet meer, dat vertelde de eigenaar me een tijdje geleden. Misschien weet ik stiekum wel waar Sudan nu staat, volgens mij heeft ze me dat ook verteld. Ik ben wel nieuwsgierig naar hem Lachen.

Kabouterdans

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 08:23

Suzanne F. schreef:
Lancelot!! Ik heb bij Diederik Wigmans een echte hele leuke gereden!! Een Lancelot x Belfalas xx!! Een 5 jarige zwarte!! Ik had hem zo mee naar huis willen nemen..maar hij was ietsje pietsje boven mijn budget. Knipoog

Zo'n fijn dier om te rijden!! Ik wist niet dat Lancelot ook dressuurpaarden kon geven!

onze lancelot heeft ook meer aanleg voor dressuur dan springen kom een keer langs ik woon een kwartier bij je vandaan