Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
... heb een Tinker van 1.57 en een redelijke vent (niet mega zwaar maar ook geen luxe). Hij heeft een vrij lange rug, dat is minder voordelig. Hij rent er zo met me van tussen bij tijden hoor, dan heb ik niet de indruk dat hij "last" van me heeft. Mijn zusje (Tinkersjakie) heeft ook een Tinkerruin (1.55 mtr ongeveer) die nog wat zwaarder gebouwd is als Indy. Ook korter in de rug. Ik heb het idee dat Sjakie toch nog meer een gewichtsdrager is dan Indy.
Ariebren schreef:Toen ik dat kleine paardje zag met die dikke vent erop had ik ook het idee; waar zijn ze mee bezig.
doen wij, of iets dergelijks) IndianaJones schreef:Ariebren schreef:Toen ik dat kleine paardje zag met die dikke vent erop had ik ook het idee; waar zijn ze mee bezig.
hahahahaha wat ik het ergste vindt...ze zien dat toch zelf ook!!! En vrienden en familie. D'r moet toch altijd wel iemand zijn die zegt "dat kan echt niet".
Ik ben me er heel goed bewust van hoor en je ziet mij echt niet zomaar op ieder paard of pony (want ben zefl maar 1.63 mtr) kruipen hoor.![]()
![]()
(we lachen d'r nu om, maar wel triest voor zo'n paardje)
Hij vond het niet zo fijn dat gewicht, en ik ben ook blij dat hij het even laat merken. Hij heeft ook braaf een paar rondjes gestapt toen, en leek er qua lopen ook geen problemen mee te hebben, maar hij vind het toch niet fijn, dus ik laat geen mensen boven de 80 kilo erop rijden. 
Sita_ schreef:En had ze moeite met die 120 kilo Natje93?