Warrant, verrichtingstopper 2007

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

vivana

Re: Warrant, verrichtingstopper 2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 13:19

Aangezien er al lang niet meer is gereageert zal ik nog even wat schrijven (typen danwel).

Afgelopen zondag liep Warrant onder Maikel v.d Vleuten mee in Asten op de springwedstrijd.
12 strafpunten..Hij had 2x een stop..hij wilde écht niet naar hindernis 6 toe..in staking en omdat er iem. v 't parcour meerende ging hij erover.
Ik heb 't op film...(ff kijken of ik die op de pc krijg).
Toen hij klaar was wilde Maikel dat ie door 't water liep....hahahahah géén kans, hij eindigde gewoon weer in de rijhal tot 2x toe,dus eraf en aan de hand met een extra begeleider erbij. En ja hoor erover.
Toen er weer op na veel moeite erover ( was van grind naar beton). daar eindigde hij ongeveer bij 't hertenkamp (dat is nog eens 50mtr verder vd rijhal vandaan en zo in galop ( over de beton) terug naar dat waterplasje).
En jahoor hij deed het.

Hij is wel eigenwijs en staken dat heeft hij al in zich.....mag hopen dat dat eruit gaat anders kunnen ze 't wel shaken
met Warrant.
Aan het vermogen ligt 't niet...als zijn karakter maar verbeterd.

LJB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 13:30

vivana schreef:
Aangezien er al lang niet meer is gereageert zal ik nog even wat schrijven (typen danwel).

Afgelopen zondag liep Warrant onder Maikel v.d Vleuten mee in Asten op de springwedstrijd.
12 strafpunten..Hij had 2x een stop..hij wilde écht niet naar hindernis 6 toe..in staking en omdat er iem. v 't parcour meerende ging hij erover.
Ik heb 't op film...(ff kijken of ik die op de pc krijg).
Toen hij klaar was wilde Maikel dat ie door 't water liep....hahahahah géén kans, hij eindigde gewoon weer in de rijhal tot 2x toe,dus eraf en aan de hand met een extra begeleider erbij. En ja hoor erover.
Toen er weer op na veel moeite erover ( was van grind naar beton). daar eindigde hij ongeveer bij 't hertenkamp (dat is nog eens 50mtr verder vd rijhal vandaan en zo in galop ( over de beton) terug naar dat waterplasje).
En jahoor hij deed het.

Hij is wel eigenwijs en staken dat heeft hij al in zich.....mag hopen dat dat eruit gaat anders kunnen ze 't wel shaken
met Warrant.
Aan het vermogen ligt 't niet...als zijn karakter maar verbeterd.

Ik wil niet zeggen dat je ongelijk hebt, maar pas op met dit soort uitspraken. Als hij altijd thuis gelaten word, kan hij ook geen fouten maken.

MissHIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 14:17

Elk jong paard heeft wel eens een mindere dag. Ik verbind daar in dit geval verder geen conclusies aan. In het verrichtingsonderzoek liet hij zich prima bewerken. En in de hengstencomp loopt ie straks vast wel braaf nul Knipoog

grapjas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-07 21:01

Poeh, gewaagde uitspraak !!

Komen we vast nog op terug als hij straks hengstencompetitie loopt.
Paard is jong, brand nu niet alles hier op bokt met de grond gelijk.

besita

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 21:38

Dat vind ik ook , paarden die vanaf dag 1 nul lopen en dat blijven doen moeten nog geboren worden .Hij is 4 , hengst en loopt onder een junior ( oké beter dan menig senior )..elk paard moet die eerste km lopen helaas als het een keer minder gaat heeft iedereen het gezien ...en welke jonge knol draait zich niet eens om op weg naar de vrachtwagensof op hun eerste buitenritten ..ken het plekje daar en ook de oudere paarden willen wel eens niet langs dat stukje " kinderboerderij " langs Haha!

vivana

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 00:25

Hoho ik zeg ook niet dat hij 't niet kan.....Wij hebben er niet voor niets mee gedekt!!!
Maar wat hij zondag liet zien kan die beter niet doen. Knipoog
Kennen jullie Uretto die REED hij namelijk ook.......die is ooknaar een andere ruiter gemoeten omdat "de klik" er niet meer was...

En ja Uretto komt van ons af,was écht niks mis mee kon "iedereen "mee wegrijden.

Cilya

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 10:37

Warrant was donderdag 2e in het 1.40 m in Den Bosch ! :)

Dees

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 17:18

En heeft inmiddels een goedgekeurde en een aangewezen zoon.
Zo slecht fokt de hengst dus ook nog niet :D

lindalieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 17:29

En heeft inmiddels ook zijn eerste 1.60 parcours achter zn hoeven... Was tweede in t 1.50 in Amsterdam enz....

MS_eventing

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 11:13

Ik weet het , er is al een lange tijd niet neer gereageerd! Maar weet iemand waar hij nog ter dekking staat? Ik kan hem bij veel hengstenhouders vinden op internet maar nergens staat de dekprijs en of hij nog ter dekking staat.
:)

groetjes!

MS_eventing

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 13:53

"edit" ik heb het antwoord al van iemand gekregen :D

Dees

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 19:57

Leuk dat je dat dan ook even deelt in dit topic....

Maar voor wie er in geïnteresseerd is: Warrant staat ter dekking via Team Nijhof.

vivana

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 19:16

Ik geloof dat ze nu de passende ruiter hebben voor Warrant,tijd om zich goed te kunnen bewijzen?!

MS_eventing

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 20:40

Wat heeft deze hengst vroeger eigenlijk op de landelijke keuring gedaan? De zoon durrant had gewonnen maar wat heeft hij gedaan? :) :D