Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
chantal1 schreef:Tja, wat is een lastig karakter. Ik vind het nogal wat als je een paard zo noemt. En verder is het voor iedereen weer iets anders
Persoonlijk vind ik dat je bij de eigenaar moet zijn en niet bij het paard moet kijken. Als je met het karakter weet om te gaan zie ik het probleem niet en ik denk dat Suzanne wel weet wat ze doet en dat wij dat haar hier niet hoeven te vertellen.
Trouwens, stuur die paarden maar naar mij, ik hou daar wel van.
germie schreef:Tuurlijk ook de sport in, Ferro MOET populair blijven en dat lukt alleen door hem af en toe nog in de sport te laten starten. Maar nu lijkt het erop dat ie inderdaad niet rad is.
chantal1 schreef:Germie en Gribaldifan, ik ga niet meer andermans paarden opknappen die ze zelf hebben verpest. Heb ik al vaak genoeg gedaan en met zulke zaken hou ik me nu niet meer bezig.
Kijk maar eens bij de eigenaar, als ze meerdere zulke paarden hebben gehad.
Dus nee, ik hoef geen door de mens verknipte paarden maar wel paarden met een karakter. Get the point???
chantal1 schreef:Germie en Gribaldifan, ik ga niet meer andermans paarden opknappen die ze zelf hebben verpest. Heb ik al vaak genoeg gedaan en met zulke zaken hou ik me nu niet meer bezig.
Kijk maar eens bij de eigenaar, als ze meerdere zulke paarden hebben gehad.
Dus nee, ik hoef geen door de mens verknipte paarden maar wel paarden met een karakter. Get the point???
chantal1 schreef:Ik zal eens naar dat topic gaan kijken.
fabienne schreef:Zo'n verknipte Ferro nazaat heb ik ook op stal gehad. Dat dier flipte gewoon iedere keer weer......en dat had niks met rijden te maken. Als er een ander paard wegging uit de stal werd hij helemaal gek, nou is dat op zich niet zo vreemd, dat hebben heel veel paarden, maar hij reagreede dat af door in zijn eigen achterknieen te happen en bijten........
Hij had ook een paar lekkere piephakken, want als hij zichzelf dan pijn deed bij het bijten, sloeg hij ook nog eens tegen de muur!!!!!!!!!!!
Hoezo verknipt!!!!!!!!!!!!!
Citaat:Ze hebben erg veel wit om de ogen.Nee voor mij dus ook nooit meer een Ferro
Suzanne F."]
[quote="fabienne schreef:Zo'n verknipte Ferro nazaat heb ik ook op stal gehad. Dat dier flipte gewoon iedere keer weer......en dat had niks met rijden te maken. Als er een ander paard wegging uit de stal werd hij helemaal gek, nou is dat op zich niet zo vreemd, dat hebben heel veel paarden, maar hij reagreede dat af door in zijn eigen achterknieen te happen en bijten........
Hij had ook een paar lekkere piephakken, want als hij zichzelf dan pijn deed bij het bijten, sloeg hij ook nog eens tegen de muur!!!!!!!!!!!
Hoezo verknipt!!!!!!!!!!!!!
Troef schreef:Citaat:Ze hebben erg veel wit om de ogen.Nee voor mij dus ook nooit meer een Ferro
Ze hebben erg veel wit rond de ogen.
Dit wil bij veel gebruikers zeggen afblijven.
Maar volgens mij is dit kolder en oud-boeren geklets.
Doordat er veel wit om zit zijn dat de paarden die voor de mens te veel uitdrukking geven wat bij personen angst op wekt.
Maar het heeft niets met karakter te maken.
Eerder met het karakter van de persoon die het paard aankijkt.
Deze personen wekken onzekerheid op naar het paard en dat heeft dat paard door.
Zou het paard met een trouble oog ook zo'n onzeker probleem persoon tegen komen. Zal dat paard zich het zelfde gedragen als een met wit om zijn ogen.
Trouwens wit om de ogen kijkt wel uitdagend !!
Citaat:Stap bij ons de wei maar eens in, loopt er een koe bij die het witte van zijn ogen laat zien. Maken dat je weg komt want ze maakt je af!!!