sarabande schreef:griebels schreef:Goh zegt meer over jou dan over mij dat je zo aanvallend op mij reageert

Aanvallen
Ik zet vraagtekens bij het nut van deze opmerkingen in dit topic.
TS vraagt naar eigenschappen voor een dressuurpaard,
daarbij vertel jij dat door gebruik van volbloed een paard een slecht dressuurpaard is.
Beter lezen!! Waar heb ik het over een slecht dressuurpaard gehad??
sarabande schreef:Ellenlange discussies hier en de praktijk hebben bewezen dat dat wellicht iemands mening is, maar zeker niet de waarheid. Topsporters vragen om bloed. TS vraagt niet om een toppaard, maar wel om een paard dat Z2 kan worden. Het paard van mijn ava werd 6 weken na training door een goede amazone Z2, terwijl ze daarvoor nooit hoger dan M2 gelopen had. Ze is 56% volbloed, haar moeder 50% en ook die liep in een seizoen van L naar Z.
Voor degene die het wel menen is het ook waarheid 
En elk paard kan Z lopen met een juiste ruiter. Ook jouw 56% volbloed, en ook een fjord. Dus zo bijzonder is dat niet!
Waarom vragen fokkers naar bloed? Omdat ze van het zwaardere type afwillen, en wat meer temperament erin. Noem eens iets op wat alleen specifiek een XX kan verbeteren?
sarabande schreef:Het is niet de bedoeling dat ieder topic over een paard dat zou kunnen presteren wordt scheef getrokken door de zinloze discussie over de wel of niet goede invloed van de volbloed.
Ieder zijn eigen mening en ervaring
En dit vind ik een meer volwassen manier van reageren dan iemand aanvallen en van gebrek aan respect te betichten.
En waarom mag ik het mijne dan hier niet neerzetten zonder onvolwassen reacties van jou??
TS vraagt om een paard wat MINIMAAL Z2 kan lopen, dus ga je ook letten op exterieur.
Dat jij mijn mening niet deelt wil niet zeggen dat je een discussie op gang kan gaan brengen. TS kan de links bekijken en beslissen wat ze daarvan vind, of dat nou negatief of positief is.
Verder vind ik je nog steeds belachelijk reageren voor een volwassen vrouw